دادستان اهواز پیگیری شهرداری در خصوص تکمیل پل روگذر دانشگاه شهید چمران را خواستار شد


دادستان اهواز پیگیری شهرداری در خصوص تکمیل پل روگذر دانشگاه شهید چمران را خواستار شد

اهواز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از شهرداری اهواز خواست در خصوص تکمیل پل روگذر دانشگاه شهید چمران پیگیری لازم را انجام دهد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان ، صادق جعفری چگنی یکی از وظایف دادسرا را نظارت بر حقوق عامه و پیگیری مسایل شهروندان بیان کرد و افزود: یکی از این موضوع های حقوق عامه، تکمیل پل روگذر دانشگاه شهید چمران است که با پیگیری‌ صورت گرفته به شهرداری اهواز تاکید شد که در راستای رفاه حال شهروندان، ضمن تسریع در تکمیل این پل، در خصوص احداث مسیر کندرو برای تردد وسایل نقلیه در این محل، اقدام لازم انجام شود.

وی همچنین از شهرداری اهواز خواست در خصوص حفاری‌های غیرمجاز در منطقه گلستان و لکه گیری این خیابان‌ها، دستور مقتضی را صادر کند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز ادامه داد: این دادسرا با رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان، نارضایتی‌های موجود را رصد کرده و با مسوولانی که با ترک فعل قانونی، موجب تضعیف حقوق مردم می‌شوند، قاطعانمه برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی پل روگذر دانشگاه شهید چمران اهواز از ۲ سال پیش شروع شده و عملیات اجرایی آن با ۷۰درصد پیشرفت به کندی پیش می‌رود.

این روگذر قرار بود طبق برنامه یک از سال شروع عملیات اجرایی به بهره برداری برسد.زمان بهره‌برداری از این پل پایان شهریور امسال اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)