محرومیت بعد از دست ندادن با داور


محرومیت بعد از دست ندادن با داور

در یکی پایان یکی از دیدارهای لیگ دسته اول، داور با اعلام بی احترامی بازیکن ویستاتوربین با دادن کارت زرد او را از بازی حساس هفته بعد تیمش محروم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویستاتوربین شب گذشته در دیداری حساس برای تیم‌های مدعی صعود و سقوط در کرمان برابر مس قرار گرفت و در نهایت با گلی که میلاد صارمی به ثمر رساند شکست خورد.

یکی از حواشی عجیب این بازی که با اعتراضات تندی از سوی هر دو تیم نسبت به عملکرد داوری همراه بود، دادن کارت زرد به بازیکن ویستاتوربین بعد از سوت پایان بازی بود. حسین ابرقویی هافبک میانی ویستاتوربین در پایان بازی و در شرایطی که قصد دست دادن با بازیکن هم تیمی خودش را داشت، به گمان داور که قصد دست دادن با وی را دارد مواجه شد. اما بعد از اینکه داور این بازی متوجه شد او بدون توجه به این موضوع دستش را به سمت بازیکن هم‌تیمی‌اش دراز کرده و با وی دست نداده است، او را با کارت زرد مواجه کرد. این کارت زرد باعث شد تا این بازیکن در دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل پارس جنوبی محروم شود.

اعتراضات لحظه پایانی اعضای ویستاتوربین نسبت به این تصمیم داور نیز بی نتیجه ماند تا اکنون باشگاه ویستاتوربین با در اختیار گذاشتن مستندات این تصمیم اشتباه، به دنبال فرجام خواهی برای هافبک خود باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی