استاندار یزد: توجه به روابط عمومی ها را جدی بگیریم


استاندار یزد: توجه به روابط عمومی ها را جدی بگیریم

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: بدون توجه به روابط عمومی و اطلاع رسانی حتی بهترین طرح ها نیز درست انجام نخواهد شد و روابط عمومی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز سه شنبه در آیین تجلیل از هنرمندان، کارشناسان و مدیران روابط عمومی رسانه ملی در استان یزد افزود: اگر اطلاع رسانی نباشد تجربه نشان داده طرح های مهم نیز درست انجام نمی شود و در همه فعالیت ها باید روابط عمومی و اطلاع رسانی در اولویت قرار گیرد و هیچ حکمرانی بدون روابط عمومی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: جنس انقلاب اسلامی ما به گونه ای است که انقلاب کاملا مردمی و مبتنی بر ارتباط صادقانه، شفاف و مستقیم با مردم پایه گذاری شده است.

استاندار یزد گفت: هر چند دنیای رسانه بی حد و مرز شده اما همچنان بیشترین وظیفه اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده توسط دولت و فعالیت های اداری در رسانه ملی انجام می شود و نقش عمده ای را برعهده دارد.

فاطمی ادامه داد: عدم اطلاع رسانی صحیح و اقناع مردم صدمات جبران ناپذیری را خواهد داشت و اگر اقدامات تبیینی انجام شود، در بسیاری از موارد از هزینه های زیادی جلوگیری خواهد شد و اصل اعتماد به مردم در همه فعالیت های دولت سیزدهم جاری و ساری بوده و است.

استاندار یزد اظهار داشت: در نشستی که به صورت مجازی و امروز با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد، در چند مرحله از روابط عمومی نام بردند و مسئله روابط عمومی در این دولت بسیار مهم است و لذا ما نیز به سمت فعال تر کردن روابط عمومی ها و همچنین تقویت بیشتر روابط عمومی و رسانه در استان حرکت خواهیم کرد و هر چقدر مردم بدانند و ببینند و در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند و برای مردم این موارد تبیین شود، امیدوارتر خواهند بود.

همچنین امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در این نشست گفت: از سال ۹۴ تاکنون در فصل های مختلف و طی ارزیابی هایی که در مرکز انجام شده، صدای و سیمای یزد شاهد رشد مخاطب بوده و حضور عالمانه و هوشمندانه هنرمندان و کارشناسان در فعالیت ها دلیل این موفقیت است و از تلاش همه عزیزانی که با این مجموعه همکاری دارند، کمال تشکر را داریم.

در این مراسم جمعی از هنرمندان پیشکسوت و کارشناسان همکار با صدا و سیمای مرکز یزد و مدیران روابط عمومی ادوار مختلف این نهاد، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی از سوی استاندار یزد تجلیل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس