کرمان و تهران قهرمان کاراته وان پسران و دختران کشور شدند


کرمان و تهران قهرمان کاراته وان پسران و دختران کشور شدند

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات کاراته وان قهرمانی پسران و دختران کشور در کرمانشاه با قهرمانی تیم های کرمان و تهران به پایان رسید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، مرحله دوم سومین دوره مسابقات کاراته وان ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید (زیر ۲۱ سال) پسران و دختران در کرمانشاه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بر همین اساس و در بخش پسران که با حضور یک هزار و ۲۳۰ ورزشکار برگزار شد، استان کرمان با ۶ طلا، ۴ نقره و ۶ برنز، مازندران با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و گیلان با ۳ طلا، یک نقره و ۲ برنز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

کرمانشاه میزبان مسابقات هم با کسب ۳ طلا، یک نقره و یک برنز مقام چهارم را به خود اختصاص داد و مرکزی با ۲ طلا و ۲ برنز، تهران با یک طلا، ۵ نقره و ۱۰ برنز و ایلام با یک طلا، یک نقره و یک برنز نیز در رده های پنجم تا هفتم ایستادند.

تیم های آذربایجان غربی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد نیز هر کدام با یک طلا و یک نقره مشترکا هشتم شدند، لرستان با یک طلا و ۷ برنز نهم و یزد و زنجان با یک طلا و یک برنز مشترکا در مکان دهم قرار گرفتند.

تیم های خراسان شمالی، البرز، فارس، خراسان رضوی، قزوین، اردبیل، خوزستان، همدان، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و قم نیز در رده های بعدی جای گرفتند.

در مسابقات بخش دختران هم که با حضور یک هزار و ۲۵۵ ورزشکار برگزار شد، تهران با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز عنوان قهرمانی مرحله دوم لیگ کاراته وان ایران را به خود اختصاص داد.

تیم های مازندران با ۳ طلا، ۵ نقره و یک برنز و کرمان با ۲ طلا، ۳ نقره و ۶ برنز هم به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی را از آن خود کردند.

فارس با ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز چهارم شد، تیم های اصفهان و قزوین هرکدام با ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنز مشترکا پنجم شدند و گیلان و همدان با یک طلا و یک نقره در مکان ششم قرار گرفتند.

تیم های البرز با یک طلا و ۳ برنز، مرکزی با یک طلا و ۲ برنز، چهارمحال و بختیاری با یک طلا و خراسان رضوی و لرستان با یک نقره و ۳ برنز به ترتیب در رده های هفتم تا دهم ایستادند.

سمنان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، یزد و زنجان نیز به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

تیم دختران کرمانشاه در این دوره از مسابقات تنها به کسب یک مدال نقره و یک برنز بسنده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده اف 35