کرمان و تهران قهرمان کاراته وان پسران و دختران کشور شدند


کرمان و تهران قهرمان کاراته وان پسران و دختران کشور شدند

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات کاراته وان قهرمانی پسران و دختران کشور در کرمانشاه با قهرمانی تیم های کرمان و تهران به پایان رسید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، مرحله دوم سومین دوره مسابقات کاراته وان ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید (زیر ۲۱ سال) پسران و دختران در کرمانشاه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بر همین اساس و در بخش پسران که با حضور یک هزار و ۲۳۰ ورزشکار برگزار شد، استان کرمان با ۶ طلا، ۴ نقره و ۶ برنز، مازندران با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و گیلان با ۳ طلا، یک نقره و ۲ برنز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

کرمانشاه میزبان مسابقات هم با کسب ۳ طلا، یک نقره و یک برنز مقام چهارم را به خود اختصاص داد و مرکزی با ۲ طلا و ۲ برنز، تهران با یک طلا، ۵ نقره و ۱۰ برنز و ایلام با یک طلا، یک نقره و یک برنز نیز در رده های پنجم تا هفتم ایستادند.

تیم های آذربایجان غربی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد نیز هر کدام با یک طلا و یک نقره مشترکا هشتم شدند، لرستان با یک طلا و ۷ برنز نهم و یزد و زنجان با یک طلا و یک برنز مشترکا در مکان دهم قرار گرفتند.

تیم های خراسان شمالی، البرز، فارس، خراسان رضوی، قزوین، اردبیل، خوزستان، همدان، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و قم نیز در رده های بعدی جای گرفتند.

در مسابقات بخش دختران هم که با حضور یک هزار و ۲۵۵ ورزشکار برگزار شد، تهران با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز عنوان قهرمانی مرحله دوم لیگ کاراته وان ایران را به خود اختصاص داد.

تیم های مازندران با ۳ طلا، ۵ نقره و یک برنز و کرمان با ۲ طلا، ۳ نقره و ۶ برنز هم به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی را از آن خود کردند.

فارس با ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز چهارم شد، تیم های اصفهان و قزوین هرکدام با ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنز مشترکا پنجم شدند و گیلان و همدان با یک طلا و یک نقره در مکان ششم قرار گرفتند.

تیم های البرز با یک طلا و ۳ برنز، مرکزی با یک طلا و ۲ برنز، چهارمحال و بختیاری با یک طلا و خراسان رضوی و لرستان با یک نقره و ۳ برنز به ترتیب در رده های هفتم تا دهم ایستادند.

سمنان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، یزد و زنجان نیز به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

تیم دختران کرمانشاه در این دوره از مسابقات تنها به کسب یک مدال نقره و یک برنز بسنده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟