دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بافرماندار ایلام


دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بافرماندار ایلام

رکنا :  امروز سه شنبه مورخ 1401/2/27 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام بهمراه معاون توسعه آب و مدیر آبفای شهرستان با فرماندار شهرستان ایلام  دیدار و خواستار حمایت فرماندار جهت اختصاص اعتبارات لازم برای اصلاح شبکه‌های فرسوده ایلام شدند

به گزارش رکنا از ایلام ، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل آبفای استان در این دیدار ضمن ارایه اهم فعالیتهای صورت گرفته در حوزه تامین آب آشامیدنی مشترکین در شهر و روستاهای تحت پوشش گفت: برای تامین فشار مناسب آب شرب شهر ایلام ، طرحهای جامع آبرسانی در مقاطع زمانی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تعریف و درحال اجراست.

پرویز ناصری افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و مشکلات آبی در استان مخصوصاً شهر ایلام، اقداماتی از قبیل تعمیر و بازسازی پمپ‌ها، شناورها و ایستگاه‌های پمپاژ آب به‌عمل آمده است و با ایجاد تأسیسات جدید در پایاب سد ایلام، میزان استحصال و ذخیره سازی آب از سد ایلام افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: از آنجائیکه امسال شرایط آبی استان دشوارتر از سال‌های قبل است، انتظار می رود همه شهروندان، مسئولین ، اصحاب رسانه و.. در مصرف آب حساسیت به خرج داده و در این زمینه همه مسئول باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یاد آور شد: فرسودگی شبکه آب در سطح شهر ایلام یکی از مسایلی و مشکلات پیش رو این شرکت است که هرسال با توجه به اعتبارات موجود نسبت به اصلاح و بهسازی بخش های از آن اقدام می شود اما این امر کافی نیست که برای اصلاح و بهسازی آن نیازمند توجه بیش از پیش فرماندای به این مسئله هستیم. وی با اشاره به هزینه سنگین تامین آب شرب شهروندان در شهر ایلام، خواستار جداسازی شبکه آب فضای سبز این شهر از آب شرب شد.

در ادامه فرماندار ایلام ضمن تشکر از اقدامات و تلاش های شرکت آبفای استان، تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به حساسیت و تمرکز جمعیت و همچنین حوزه صنعت در شهرستان ایلام لذا میطلبد که توجه بیشتری به مسئله آب شود .

عبدالصاحب نادری اظهار داشت: حلقه مفقوده در بحث مدیریت، تعهد است که بحمدالله مدیرعامل آبفا جز مدیران متعهد است. وی بابیان اینکه مطالبه گری مردم و عدالت در توزیع آب باید مد نظر قرارگیرد به مشکل ریزگردها اشاره کرد و گفت: وجود ریزگردها مشکل مضاعفی در خصوص مصرف بی رویه آب بوجود آورده است.

لازم بذکر است در این جلسه مهندس امیر باقی معاون بهره برداری توسعه آب شرکت و فتح اله محمدی مدیر آبفای شهرستان ایلام هر کدام به تفصیل به نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ایلام /کوثر موسوی

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک