کارخانه کارتن سازی و ورق سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن


کارخانه کارتن سازی و ورق سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن

تولید نواع کارتن در کارخانه های کارتن سازی به تجهیزات و ماشین آلات آن کارخانه بستگی دارد. کارخانه های ورق سازی با سرعت و عرض بالا روزانه ظرفیت تولید در تعداد بالاتری دارند.

کارخانه کارتن سازی آریانا ( ariyana-ssg.com ) یکی از بزرگ‌ترین کارخانه های ورق سازی و تولید کنندگان کارتن در استان تهران است. این مجموعه با داشتن دستگاه های ورق سازی پیشرفته توان تولید تعداد زیادی از انواع کارتن را دارد. این کارتن ها باید دارای ویژگی های خاص با توجه به دسته بندی که در آن قرار گرفته اند داشته باشند. اما به طور کلی باید محصول را از ضربه حفظ کرده و استحکام بالایی داشته باشند تا محصولاتی که در آن ها قرار داده می شوند آسیب نبینند و سالم به مقصد مورد نظر برسند.

در کارخانه کارتن سازی بر اساس توان و ظرفیت دستگاه ها و همچنین نیاز بازار و تعداد سفارشات تعداد و تنوع کارتن ها تولیدی متفاوت است. البته به خرج دادن خلاقیت در ظاهر کارتن ها نیز در افزایش فروش و قیمت آن ها بسیار مؤثر هستند.

از مهمترین تولیدات کارخانه کارتن سازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارتن بسته بندی کارتن مواد غذایی کارتن ساده کارتن دایکاتی کارتن تخم مرغ کارتن میوه کارتن لمینتی کارتن 3 لایه کارتن 5 لایه

در ادامه درباره تعدادی از این کارتن ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی جعبه ای از جنس مقوا است که در شکل های مختلف در بازار وجود دارد تا مردم با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب کنند. که این روزها بیشتر کالا ها مانند لوازم خانگی، محصولات غذایی و خوراکی، لوازم بهداشتی و غیره در کارتن ها بسته بندی می شوند، حتی در اسباب کشی نیز کاربرد دارند. کارتن ها به دلیل در دسترس بودن، سازگاری با محیط زیست، قیمت مناسب، دارای قابلیت بازیافت و... در بین مردم بسیار رایج و پر طرفدار هستند.

نکاتی که باید در رابطه با انتخاب و خرید کارتن به آن ها توجه کنیم تا از خرید محصول اطمینان داشته باشیم:

مواد اولیه بکار رفته در تولید آن باید با کیفیت باشد. مانع نفوذ رطوبت به داخل کارتن شود. زیرا باعث فاسد شدن و خرابی محصول می شود. دارای استحکام بالا در برابر ضربات فیزیکی وارد شده به آن از سمت محیط. دارای قابلیت چاپ بر روی بسته بندی ها برای فروش بالا و جذب مشتریان برای خرید دارای ظاهری خلاقانه و مطابق با استاندارد های تعیین شده قابلیت بازیافت داشته باشند. تا برای محیط زیست خطری ایجاد نکنند. دارای ابعاد مختلف مورد نیاز برای مشتریان به راحتی قابل قرار گیری بر روی هم دیگر باشند.

تولید کارتن در کارخانه کارتن سازی

بسته بندی محصولات بسیار مهم است زیرا هم در سالم نگه داشتن آن و هم در جذب مشتری تأثیر دارد ، مثلا تصور کنید محصولی با کیفیت دارید اما بسته بندی آن بسیار نامناسب است در این شرایط فروش محصولی که نامناسب است اما بسته بندی آن خلاقانه و با کیفیت است فروش آن بیشتر از محصول خوب با بسته بندی بدون کیفیت است.

در این بخش مراحل تولید کارتن در کارخانه کارتن سازی را باهم مرور خواهیم کرد:

مرحله اول: در این مرحله با شناخت نیاز مشتری نوع و کیفیت کارتن را تعیین کرده و با تأیید مشتری طرح مورد نظر جهت ساخت کارتن نهایی میشود.

مرحله دوم: جزئیات در رابطه با طرحی که کشیده شده را از کارخانه کاغذ سازی به بخش تولید ورق کارتن جهت فراهم کردن ورق و مقوای کارتن ارائه خواهیم داد. سپس سایز هایی که از پیش تعیین شده اند را روی آن ها علامت می زنند و کار کنگره دار کردن و چسباندن کاغذ صورت می گیرد تا در نهایت به بخش تولید ورق کارتن انتقال داده شود که این کار می تواند هم به طور پیوسته باشد و با بوسیله دستگاه های مجزا و حتی در صورت تمایل مشتری می توان از دستگاه لمینت استفاده کرد و در ادامه مراحل چاپ و خط، برش، دایکات، لبه چسبانی و تا کردن روی آن انجام می شود.

در مورد کاغذ ورق کارتن جالب است که بدانید، گاهی از ضایعات کاغذ و گاهی از پالپ چوب برای تهیه خمیر کاغذ استفاده می شود که این خمیر برای تهیه کردن کاغذ بسته بندی نیز به کار گرفته می شود.

کارخانه کارتن سازی و ورق سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن

کارتن تخم مرغ

یکی دیگر از انواع کارتن های بسته بندی کارتن تخم مرغ است. حمل و جا به جایی تخم مرغ از مرغداری تا مقصد مورد نظر باید با دقت بسیاری انجام شود. تخم مرغ به دلیل اینکه ساختاری حساس، شکننده و آسیب پذیر دارد، نحوه بسته بندی آن بسیار مهم است و یکی از رایج ترین شیوه های بسته بندی استفاده از کارتن تخم مرغ است. این کارتن ها می توانند از تخم مرغ ها در برابر ضربه های فیزیکی محیط، رطوبت ناشی از آب و هوا یا محیط اطراف محافظت کنند تا تخم مرغ ها سالم بمانند. کارتن ها باید اصولی و درست ساخته شده باشند، منظور از این جمله این است که دارای قابلیت هایی مانند استحکام بالا، قابلیت چاپ، حک اطلاعات دقیق تخم مرغ ها روی کارتن باشند تا با اطمینان خاطر نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

نکته دیگر در رابطه با کارتن های تخم مرغ این است که طرح چاپ شده روی کارتن از عواملی است که در جذب مشتر و افزایش فروش و بالا رفتن قیمت است که توجه به آن می تواند به هدف ما کمک کند. کارتن سازی آریانا یکی از معتبرترین کارخانه های تولیدکننده کارتن تخم مرغ است که برای استعلام قیمت کارتن میتوانید به سایت ariyana-ssg.com مراجعه کنید.

کارتن میوه

یکی از اقلام کاربردی و ضروری برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان میوه، تهیه کارتن میوه مناسب است که در برخی از نقاط از جعبه های میوه سنتی استفاده می کنند اما این مدل جعبه خیلی کم به عنوان بسته بندی صادراتی از آن استفاده می شود. اما در حال حاضر کارتن های میوه طرفداران بیشتری دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه تولید کارتن با کیفیت و مرغوب با طراحی بسیار شیک جزء یکی از دغدغه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان میوه شده است که این کارتن ها را باید از تمام جوانب مانند محاسبه قیمت کارتن، ابعاد متناسب با استاندارد های تعیین شده، طراحی خلاقانه و غیره مورد بررسی قرار داد که این موضوع باعث شده تنوع کارتن ها در بازار افزایش پیدا کند.

کارتن های میوه با توجه به هدف ساخت آن ها برای سالم ماندن میوه و حمل از مزرعه، باغ و... به مقصدی که در نظر داریم به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند شامل کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن چاپی، کارتن مقوایی هستند.

کارتن های میوه با ظاهری شیک و فانتزی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند پس به کارگیری خلاقیت در محصولات در دیده شدن تولیدات مؤثر است.

کارتن لمینتی

کارتن لمینتی یکی از محبوبترین انواع کارتن برای تبلیغات است. در این کارتن ها یک لایه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند. از ویژگی های کارتن لمینتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن کم آن که موجب تسهیل در حمل و جا به جایی می شود. نقش آن در حفظ کیفیت کالا قابلیت بازیافت پذیری بسته بندی مناسب و شیک

که همین بسته بندی مناسب و کیفیت بالای بسته بندی باعث سالم ماندن محتویات داخل کارتن می شود. لمینت از مراحل مهم پس از چاپ است که نوع و کیفیت آن در دوام و ماندگاری کارتن اثر بسزایی دارد.

در بخش لیمنت کارتن مقوای چاپ شده را که توسط دستگاه چاپ افست درست شده را با چسب سیلیکات، سلفون یا صحافی بر روی کارتن مورد نظر لمینت می کنند و پس از آن مرحله تبدیل کارتن لمینتی شروع میشود.

کارتن دایکاتی

اگر برای محصولات خود به دنبال یک بسته بندی جذاب و خلاقانه هستید کارتن دایکاتی میتواند راه حل مناسبی برای شما باشد. دایکات در معنای لغوی به معنی قالب و برش است. این مدل کارتن ها در واقع اندازه ، ابعاد و شکل مشخصی ندارند و از نکات مثبت آن این است که شما می توانید هر ابعادی که مد نظر دارید تولید کنید در نتیجه تنوع در تولید محصول به شدت بالا خواهد رفت اما دلیل نام گذاری آن ها به عنوان کارتن دایکاتی، ساخته شدن توسط دستگاهی به نام دایکات است. که این دستگاه میتواند بدون دخالت ابزاری مانند تیغ، شابلون، قیچی و... طرح مورد نظر را با اندازه هایی که میخواهید انجام دهد.

دایکاتینگ برای اولین بار در تولید کارتن کفش به کار گرفته شد و چون کیفیت خوبی داشت به بتدریج در صنعت چاپ و بسته بندی مورد استفاده قرار گرفت و با استقبال خوبی مواجهه شد.

از کارتن های دایکاتی در بسته بندی صیفیجات، میوه ها و تره بار، محصولات صادراتی و داخلی استفاده می شوند. این کارتن ها به دلیل حفظ کیفیت میوه ها و صیفیجات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

همچنین استفاده از این دستگاه در صنعت چاپ و بسته بندی موجب صرفه جویی در زمان و شکل های بریده شده و بسته بندی های حرفه ای و یکسان می شود. انواع دایکات شامل کارتن دایکات تلسکوپی، کارتن دایکات بدون درب، کارتن دایکات سوراخ دار،کارتن دایکات دسته دار، کارتن دایکات یک یا تک درب هستند.

کارخانه کارتن سازی و ورق سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه به خاطر اینکه ضخامت بسیار خوبی دارد از پر استفاده ترین کارتن های بسته بندی محصولات است. ساختار کارتن سه لایه تشکیل شده از یک لایه فلوت به شکل موج دار و دو لایه لاینر صاف مانند که فلوت نسبت به لایه های دیگر ضخامت بیشتری دارد و در بین دو لایه لاینر قرار خواهد گرفت. لایه های این نوع کارتن توسط چسب و حرارت به یک دیگر وصل می شوند و همچنین قیمت کارتن های سه لایه بسیار بصرفه تر از کارتن های پنج لایه یا هفت لایه هستند.

از کاربرد های کارتن 2 لایه میتوان به کارتن سه لایه لمینتی،کارتن سه لایه دایکاتی اشاره کرد. اگر در ساخت کارتن سه لایه از فلوت E به کار رفته باشد، قابلیت چاپ افست مستقیم روی این نوع کارتن وجود ندارد. کارتن 3 لا به دلیل استحکام خوبی که دارند در بسته بندی لوازم آشپزخانه، پوشاک، میوه، شونده ها و... استفاده می شوند.

کارخانه کارتن سازی آریانا سلولز با بیشتر از 25 هزار تن تولید سالانه ورق کارتن، با در اختیار داشتن بیشتر از 100 نفر نیروی کار متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات به صنایع و تولیدکنندگان سراسر کشور است. شما میتوانید برای سفارش انواع کارتن لمینتی، کارتن میوه، کارتن تخم مرغی، کارتن 5لایه و کارتن سه لایه به سایت ariyana-ssg.com مراجعه کنید و همچنین برای ارتباط با کارشناسان واحد فروش با شماره 02156545077 تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی