نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین گشایش یافت 


نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین گشایش یافت 

قزوین - ایرنا - نمایشگاه ملزومات جهیزیه عصر سه شنبه  با حضور جمعی از مسوولان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت : به منظور حمایت از کالای ایرانی و تشویق شهروندان محصولات و کالاهای این نمایشگاه با تخفیف پنج تا ۲۰ درصدی عرضه می شود .
احمد خورگامی افزود : بیش از ۶۰ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، همدان، تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی،گیلان و زنجان در عرصه‌های مختلف شامل لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی و دستباف، لوازم آشپزخانه، لوستر، سرویس و کالای خواب، محصولات خود را عرضه کردند.
وی اظهار داشت : برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
این مسوول تاکید کرد : تحقق رشد اقتصادی نیازمند حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است.
وی تصریح کرد : با توجه به منویات مقام معظم رهبری مهمترین وظایفی که بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار دارد، اجرایی کردن حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق تولید است.
خورگامی یاد آور شد : نمایشگاه ملزومات جهیزیه از امروز تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی