دیگنیتی سفارشی با رنگ خاص در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1401


دیگنیتی سفارشی با رنگ خاص در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1401

شهر آفتاب از تاریخ 27 الی 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری، میزبان برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تهران است. برندهای داخلی و خارجی متعددی در این رویداد شرکت دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهمن موتور اشاره کرد.تیم مشتاق

شهر آفتاب از تاریخ 27 الی 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری، میزبان برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تهران است. برندهای داخلی و خارجی متعددی در این رویداد شرکت دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهمن موتور اشاره کرد.

تیم مشتاق خودروبانک نیز در این رویداد 4 روزه در نمایشگاه حاضر است تا اخبار و اطلاعات مربوط به محصولات عرضه‌شده در غرفه‌های مختلف را در اختیار مخاطبین عزیز قرار دهد.

یکی از غرفه‌های جذاب نمایشگاه، به شرکت بهمن موتور تعلق دارد. بهمن موتور با دست پر پا به میدان گذاشته و محصولات جذابی را در معرض دید عموم قرار داده است. در کنار دیگنیتی پرستیژ اسپرت قرمزرنگ که فیس لیفت مدل پرایم است، نسخه سفارشی دیگنیتی با رنگ آبی بسیار خاص و تماشایی جلب‌توجه می‌کند.

دیگنیتی سفارشی، از لحاظ مشخصات ظاهری، فنی و کابین عینا شبیه به نسخه پرایم است، ولی رنگ منحصر به فردی دارد. بهمن موتور چند رنگ خاص، از جمله آبی کربنی مات را برای پرایم عرضه کرده که در حال حاضر امکان خرید آن‌ها برای مشتریان وجود دارد. نکته مهم اینکه سفارش رنگ‌های خاص، هیچ اختلالی در روند گارانتی به وجود نمی‌آورد. در ادامه با بررسی دیگنیتی پرایم سفارشی با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری دیگنیتی سفارشی

از نمای مقابل، قسمت ورودی هوا با یک نوار کرومی تزئین شده و از طرفین به چراغ‌های مه شکن می‌رسد. خطوط قرمزرنگی نیز در نمای جانبی به چشم می‌خورد که تضاد عجیبی با رنگ آبی مات ماشین دارد. رینگ‌ها در این نسخه خاص، کاملا به رنگ مشکی درآمده‌اند و البته قابل سفارشی‌سازی هستند.

دیگنیتی سفارشی با رنگ خاص در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1401دیگنیتی پرایم سفارشی با رنگ خاص

در بخش عقب ماشین، چراغ‌ها به سبک امروزی و یکپارچه به هم متصل شده‌اند. خروجی اگزوزها به شکل مستطیلی بوده و نوار کرومی دور آن‌ها کشیده شده است که همخوانی خوبی با دیفیوزر سفیدرنگ دارند.

دیگنیتی سفارشی با رنگ خاص در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1401نمای عقب دیگنیتی سفارشی

درون کابین دیگنیتی پرایم سفارشی

کابین دیگنیتی سفارشی عینا شبیه به کابین پرایم است. نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی در وسط داشبورد، طراحی دی کات فرمان خودرو، زیرآرنجی و دریچه هوا برای سرنشینان عقب، استفاده از نوارها و قطعات ظریف کرومی، جزو مشخصات و ویژگی‌های کابین هستند. ولی عجیب است که پنل پشت فرمان، هنوز حالت دیجیتالی دارد.

دیگنیتی سفارشی با رنگ خاص در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1401کابین دیگنیتی سفارشی

خوشبختانه بهمن موتور از متریال نسبتا خوبی برای رودری‌ها، چرم صندلی و روکش داشبورد استفاده کرده و کابین درخور و شایسته‌ای را در اختیار سرنشینان قرار داده است.

مشخصات فنی دیگنیتی سفارشی

دیگنیتی سفارشی به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندره با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر مجهز است که یکی از معروف‌ترین پیشرانه‌های گروه DFM به حساب می‌آید. قدرت 148 اسب بخاری از طریق گیربکس CVT موجب حرکت ماشین می‌شود.

پیشرانه دیگنیتی سفارشی (پرایم) از استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن در ازای هر 100 کیلومتر به 7.5 متر می‌رسد.

لیست امکانات دیگنیتی پرایم سفارشی

دیگنیتی سفارشی همان تیپ پرایم است، با رنگ جذاب‌تر. بنابراین از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی مشابه بهره می‌برد.

تجهیزات ایمنی ماشین شامل پکیج جامعی از سیستم‌های ترمز (ABS، EBD)، کنترل کشش (ATC، TRC، ASR، TCS)، ترمز کمکی (EVA، EBA، BAS، BA)، کنترل حرکت در سربالایی (HAC) و سرپایینی (HDC)، کنترل پایداری الکتریکی (ESC) و ایربگ (راننده، سرنشین جلو، جانبی) می‌شود.

امکانات رفاهی این ماشین شامل سیستم مولتی‌مدیای لمسی با بلوتوث، پورت USB و پشتیبانی از مسیریابی فعال، دوربین ثبت وقایع حین رانندگی، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود هوشمند بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، سنسور باران، سقف پانوراما، سنسور سنجش باد تایرها، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، ایزوفیکس، چراغ روشنایی در روز و غیره می‌شود.

دیگنیتی سفارشی با رنگ خاص در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1401کابین دیگنیتی پرایم

وضعیت دیگنیتی سفارشی در بازار و رقبای اصلی

دیگنیتی پرایم صفر در حال حاضر (27 بهمن 1401) با قیمتی در حدود 1.3 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. ولی بهمن موتور هنوز قیمت خاصی را برای دیگنیتی سفارشی اعلام نکرده است. خودروهایی مثل ام وی ام X55، جک X7 و چری تیگو 7 رقبای سرسخت دیگنیتی پرایم هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !