پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز برگزار می‌شود


پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز برگزار می‌شود

تبریز - ایرنا - دبیر کل اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز با اشاره به میزبانی تبریز در این دوره از المپیاد، گفت: تقویم برگزاری این مسابقات مشخص شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه تبریز محمد خدادادی در مورد تقویم برگزاری پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور افزود: افتتاحیه این مسابقات در بخش دختران ۱۸ تیر ماه سال جاری خواهد بود و زمان ورود تیم‌ها یک روز قبل از افتتاحیه است.

دبیر کل اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون و تیراندازی پیگیری خواهد شد.
خدادادی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها در هشت روز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: رشته‌های تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون، تیراندازی دختران از ۱۸ تا ۲۰ تیر و رشته‌های شنا، کاراته و دوومیدانی ۲۳ و ۲۴ تیر ماه همچنین دیدارهای رده بندی و فینال دختران ۲۴ تیر برگزار می‌شوند.
وی در مورد مسابقات آقایان نیز اعلام کرد: ورود تیم های پسران به دهکده مسابقات ۲۸ تیر بوده و افتتاحیه المپیاد ۲۹ تیر برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان همزمان در هفت رشته ورزشی مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.
خدادادی یادآور شد: رشته‌های‌ فوتسال، بسکتبال و والیبال در ۸ روز پیگیری و بازی‌های رده‌بندی و فینال در ۴ مرداد برگزار خواهد شد.
مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور برای نخستین بار در سال ۱۳۷۲ در دانشگاه تهران شعله ور شد و در همان سال مقرر شد این مسابقات هر ۲ سال یکبار و به میزبانی یکی از دانشگاه های معتبر کشور برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر