10 تن برنج و روغن از یک انبار در اهواز کشف شد


10 تن برنج و روغن از یک انبار در اهواز کشف شد

اهواز - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت :پنج تن برنج و پنج تن روغن خوراکی از یک انبار در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری سه شنبه اظهار داشت : در راستای نظارت بر توزیع کالا در بازار و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با همکاری نمایندگان سازمان تعزیرات، از وجود یک انبار برنج و روغن خوراکی در سطح شهر اهواز مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۱۰ تن روغن‌ خوراکی و برنج شدند، که ارزش تقریبی آن ها بیش از سه میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد همچنین محل مورد نظر مهروموم و برابر درخواست قضائی کالای کشف شده برای فروش در سطح شهرستان تحویل اداره صنعت و معدن شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: پلیس به همه کسانی که با احتکار کالاهای اساسی قصد برهم زدن امنیت روانی و آرامش مردم را دارند برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟