قاب محافظ هواوی، گوشی ها را به شبکه 5G و eSIM مجهز می‌کند


قاب محافظ هواوی، گوشی ها را به شبکه 5G و eSIM مجهز می‌کند

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) هواوی نمی‌خواهد به این راحتی از بازار گوشی‌ های هوشمند خارج شود. جدیدا نیز شاهد قاب محافظ هواوی هستیم که گوشی ها را به شبکه 5G و ESIM مجهز می‌کند. به خاطر تحریم‌های آمریکا، هواوی از ساخت گوشی های هوشمند با توانایی اتصال به شبکه 5G محروم شده است. البته این شرکت می‌تواند تراشه‌های کوالکام... نوشته قاب محافظ...

هواوی نمی‌خواهد به این راحتی از بازار گوشی‌ های هوشمند خارج شود. جدیدا نیز شاهد قاب محافظ هواوی هستیم که گوشی ها را به شبکه 5G و ESIM مجهز می‌کند.

به خاطر تحریم‌های آمریکا، هواوی از ساخت گوشی های هوشمند با توانایی اتصال به شبکه 5G محروم شده است. البته این شرکت می‌تواند تراشه‌های کوالکام را خریداری کند؛ اما تنها به شرطی که به فناوری 5G مجهز نشده باشند. طبیعتا با این شرایط هواوی نه تنها نمی‌تواند با سایر برندها در بازارهای جهانی رقابت کند، بلکه در کشور چین نیز با مشکل مواجه شده است.

قاب محافظ هواوی؛ راهکاری برای رقابت با سایر برندها

قاب محافظ هواوی، گوشی ها را به شبکه 5G و eSIM مجهز می‌کندقاب محافظ هواوی، گوشی ها را به شبکه 5G و eSIM مجهز می‌کند

البته هواوی به راه حلی برای دور زدن این مشکل دست یافته است. کاربران گوشی های هواوی می‌توانند با استفاده از یک قاب محافظ خاص که از یک مودم داخلی بهره می‌برد، به شبکه 5G متصل شوند. این قاب در حال حاضر فقط برای هواوی P50 پرو عرضه شده است، ولی قرار است در آینده نزدیک برای سری میت 50، میت 40، نوا 9 و سری نوا 10 عرضه شود.

شرکت Soyealink وظیفه ساخت این قاب را بر عهده داشته و علاوه بر مودم 5G، یک چیپ eSIM را نیز در آن کار گذاشته است. این چیپ از طریق درگاه USB-C به گوشی وصل می‌شود. البته این قاب مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

قاب محافظ هواوی، گوشی ها را به شبکه 5G و eSIM مجهز می‌کندقاب محافظ هواوی، گوشی ها را به شبکه 5G و eSIM مجهز می‌کند

اول از همه اینکه ۵۲ گرم به وزن گوشی شما اضافه خواهد شد و ضخامت آن نیز ۳.۲ میلی‌متر بیشتر می‌شود. مورد بعدی اینکه شما باید برای خرید آن ۱۲۰ دلار پرداخت کنید که قیمت کمی نیست. باید صبر کنیم و ببینیم آیا هواوی می‌تواند با قاب محافظ خود با سایر گوشی‌های 5G بازار رقابت کند یا خیر. نظر شما چیست؟

منبع :Gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه