کمک به دولت در شرایط فعلی ضروری است


کمک به دولت در شرایط فعلی ضروری است

پارسینه: نماینده ولی فقیه در کردستان انتقاد از دولت و در عین حال پیشنهاد را حق مردم و صاحبنظران دانست و گفت: با این حال تصمیم دولت برای توزیع عادلانه یارانه‌ها کاری ارزشمند و جسورانه است و کمک به دولتمردان و حمایت...

کمک به دولت در شرایط فعلی ضروری است
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سیردهمین سالروز سفر رهبری به کردستان اظهار داشت: در کنار انتقاد باید به دولت کمک کنیم تا طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها را با

موفقیت اجرا کند و حواسمان باشد مردم را ناامید نکنیم و در راستای تخریب عملکرد دولت انقلابی قدم بر نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و افزود: باید قدردان سفر رهبری به استان باشیم، چراکه ایشان در آن سفر تاریخی، تلاش زیادی برای تحقق آرمان‌های انقلاب در منطقه کشیدند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان به ویژگی‌های مردم استان از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: در حکم ایشان به بنده نوشتند که مردم شریف منطقه کُردی حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و این خطه را دارای پنج ویژگی توصیف کردند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه رهبری، پشتیبانی از نیرو‌های مجاهد و همکاری فراموش نشدنی با آنان در جنگ تحمیلی و مقابله با ضد انقلاب را از جمله ویژگی‌های مردم کردستان عنوان کردند، ادامه داد: ایمان راسخ به اسلام.

ارادت به اهل بیت پیامبر (ص) و وفاداری به جمهوری اسلامی از دیگر ویژگی‌هایی بود که رهبری در حکم‌شان به بنده در مسوولیت نمایندگی، ولی فقیه به بنده، به آن اشاره داشتند و بر لزوم خدمت صادقانه به آنان تاکید کردند.

وی با بیان اینکه گرفتاری‌هایی در کردستان بوده و هست، اما مردم استان همواره اصل نظام را قبول داشتند، یادآور شد: متوجه باشیم کسانی در خارج از کشور از پول‌های حرام ارتزاق می‌کنند و به دنبال خلل در افکار مردم و ایجادتوطئه هستند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه سفر پر خیر و برکت رهبری که حاوی چند رخداد مهم بود، گفت: در این سفر هشت هزار میلیارد ریال پروژه در بخش‌های مختلف برای استان تعریف شد که نشان از اهمیت نظام به مردم استان و اهل سنت بوده است.

ماموستا فایق رستمی سفر هشت روزه رهبری به کردستان را نشان از محبت ایشان به مردم استان دانست و افزود: این سفر، بسیاری از توطئه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف بین اهل سنت و تشیع را خنثی کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه باید مسوولیت شناسی پیامبر (ص) را الگو قرار دهیم، ادامه داد: پذیرش منصب مشروط به توانمندی است، بنابراین حضور افرادی آگاه و پخته می‌تواند به عملکرد بهتر نظام اداری در کشورمان کمک کند.

امام جمعه کامیاران نیز با اشاره به فرهنگی خطاب کردن کردستان از جانب رهبری در سفر به استان، اظهار داشت: رهبر انقلاب دستور دادند حقوق شهروندی شافعی مذهبان در استان به ویژه در صدا و سیما رعایت شود که گامی بسیار ارزشمند و خاطره‌انگیز برای مردم منطقه بود.

ماموستا سیدمحسن حسینی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب و سخنان رهبری در سفر به استان، خانواده افراد ضدانقلاب از همه حقوق شهروندی بهره‌مند هستند، افزود: بسیاری از پیشرفت‌های کردستان در بخش‌های مختلف به ویژه خدمات، به برکت سفر رهبری به استان بود و منطقه از امنیت پایدار برخوردار است.

رهبر معظم انقلاب در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به کردستان سفر کردند و هشت روز مهمان مردم استان بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی