نگاهی به اقدامات مربوط به بنیاد مسکن و توسعه متوازن در رادیو فرهنگ


نگاهی به اقدامات مربوط به بنیاد مسکن  و توسعه متوازن در رادیو فرهنگ

برنامه « در مسیر توسعه» امروز دوشنبه 26اردیبهشت ماه 1401 با موضوع اقدامات مربوط به بنیاد مسکن و توسعه متوازن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در این برنامه محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز ، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و رییس فراکسیون توسعه متوازن کشور و اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور در استودیو رادیو فرهنگ و محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم‌ اردکان و‌عضو‌کمیسیون برنامه و‌بودجه و محاسبات همچنین بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار و جوین و جفتای و عضو هیئت رییسه فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی اقدامات مربوط به بنیاد مسکن در راستای توسعه متوازن کشور را بررسی می‌کنند.

فعالیت‌هـای عمـران روسـتایی یکـی از مهـمتـرین و اصلیترین اقدامات بنیاد مسکن انقـلاب اسـلامی در امـور کالبدی و عمران و آبادی روستاهای کشور است. ایـن فعالیتها با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمـران روسـتاها و تأمین عادلانـه امکانـات و هـدایت فیزیکـی جهـت بهبـود شرایط زیست محیطی نقاط روستایی در سراسر کشـور بـه انجام میرسد.

لذا با اهداف سند چشمانداز توسعه ۲۰ ساله کشور که به عنوان سند توسـعه ملـی محسـوب مـیگـردد،همراستا میباشد بر همین اساس اقدامات مربوط به بنیاد مسکن در راستای توسعه متوازن کشور ، موضوعی است که در برنامه امروز نمایندگان مجلس به همراه مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آن می پردازند.

بررسی میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی و اینکه چند درصد احداث شده و چند درصد تعمیری بوده است؟ بررسی طرح هادی و نگاهی به نظرات اهالی روستا ‌و چگونگی همراهی آنها در این طرح و اینکه تاکنون چند درصد از طرح های هادی تصویب شده اجرایی شده است؟ و‌ آیا اینکه تعیین ، تصویب ، اجرا و نظارت طرح هادی به عهده بنیاد مسکن باشد ، مدل موفقی بوده است؟ و در این طرح به چه میزان به توسعه اقتصادی اجتماعی روستا توجه میشود؟ از جمله موضوعات و سوالاتی است که در این برنامه به آنها پرداخته می شود.

در مسیر توسعه » دوشنبه‌ها بصورت زنده از ساعت ۱۱:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و ای ام‌ردیف ۵۸۵ مگاهرتز پخش رادیویی دارد و از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ به نشانیwww.radiofarhang.ir و در شبکه‌های ماهواره ای سپهر و آرا هم پخش تصویری دارد.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...