مشارکت بچه‌های مسجد در نخستین عهدواره چله مهدویت بالا بود


مشارکت بچه‌های مسجد در نخستین عهدواره چله مهدویت بالا بود

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس گفت: اولین دوره عهدواره چله مهدویت را به منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت مردمی به ویژه در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، رویدادمحور برگزار کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین «امیر شمس» در گفت و گو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عهدواره چله مهدویت یک رویداد نو در فضای فرهنگی کشور است، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بوده است که از ظرفیت مردم در برگزاری این عهدواره استفاده کنیم.

دبیر اجرایی عهدواره چله مهدویت با بیان اینکه اکثریت آثار ارسال شده به دبیرخانه این عهدواره از مساجد و کانون های فرهنگی هنری بوده است، گفت: الحمدالله مشارکت بچه های مسجد در این عهدواره بسیار خوب بوده است هرچند ما محدودیتی در زمینه ارسال آثار نداشتیم.

وی اضافه کرد: استقبال از اولین دوره عهدواره چله مهدویت آن قدر خوب بود که ما زمان ارسال آثار به این عهدواره را تمدید کردیم و مطمئن ایم میزان استقبال از این برنامه در دوره بعد بیشتر خواهد شد.

شمس در ادامه با بیان اینکه عهدواره چله مهدویت کاملا تخصصی برگزار شد و هر شهرستان در سطح استان تهران مسئولیت یک رشته و دبیرخانه تخصصی آن را بر عهده داشت، یادآور شد: ما به منظور بهره مندی حداکثری از همه ظرفیت ها توانستیم از وجود فرمانداران و شهرداران نیز استفاده کنیم به طوری که فرماندار هر شهرستان مسئولان 16 دبیرخانه تخصصی چله مهدویت بودند.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار و 600 اثر به دبیرخانه چله مهدویت رسید که پس از ارزیابی و داوری اولیه توسط داوران و هنرمندان برجسته کشورمان 50 اثر و گروه حائز رتبه های اول تا سوم شدند. از نفرات دوم تا سوم در اختتامیه شهرستانی تجلیل به عمل آمد و در مراسم اختتامیه که در محوطه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد از نفرات گروه های اول تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس