جناب میرسلیم! شما این ها رو نگی کی بگه؟


جناب میرسلیم! شما این ها رو نگی کی بگه؟

تشت رسوایی خودروسازان داخلی چنان بر زمین افتاده که نه فقط مردم بلکه عالی ترین مقامات نیز نسبت به کیفیت آن ها معترض اند، خودروهایی با قیمت نجومی اما با کیفیت بی نهایت پایین که باز نشدن ایربگ یکی از ده ها مورد آن ها است! به همین خاطر هم در چنین شرایطی وقتی شخصی همچنان از کیفیت این حلبی های متحرک حمایت می کند باید نسبت به نیت او شک کرد چون احتمالا...

نواندیش- رضا امیری: تشت رسوایی خودروسازان داخلی چنان بر زمین افتاده که نه فقط مردم بلکه عالی ترین مقامات نیز نسبت به کیفیت آن ها معترض اند، خودروهایی با قیمت نجومی اما با کیفیت بی نهایت پایین که باز نشدن ایربگ یکی از ده ها مورد نقص فنی آن ها است! به همین خاطر هم در چنین شرایطی وقتی شخصی همچنان از کیفیت این حلبی های متحرک حمایت می کند باید نسبت به نیت او شک کرد چون احتمالا سودی از آن می برد!

جناب میرسلیم! شما این ها رو نگی کی بگه؟

یکی از این حامیان خودروسازان داخلی یا بهتر بگوییم تنها حامی علنی آنها کسی نیست جز مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که پیش تر به دنبال رسیدن به مسند ریاست جمهوری هم بود. با نگاهی به مسئولیت های ایشان اما خواهید فهمید که وی چرا این چنین از خودروهای داخلی حمایت می کند.

این نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که البته مویرگی در مجموعه ایران خودرو هم سمت دارند در این باره گفت: تولید خودروهای داخلی در طول این چندسال ساخته شده، لج خودروسازان خارجی و واردکنندگان را در آورده است. سمند، رانا، دانا و تارا جزء خودروهای بسیار خوبی بودند که در طول این سال‌ها تولید شدند که نزدیک به 60هزار دستگاه از این خودروها به خارج از کشور صادر می‌شود. صنعت خودروسازی کشور در طول سالیان گذشته رو به پیشرفت بوده است و وارداتچی‌ها برای اینکه بر سر این پیشرفت بزنند، مدام درحال لگد پراکنی به این صنعت هستند. آن‌ها بزرگ نمایی چند ضعف، علیه صنعت خودرو سیاه نمایی می‌کنند.

بازنشدن ایبرگ خودروهای داخلی دروغ است!

میرسلیم در واکنش به ادعای بازنشدن ایربگ خودروهای داخلی در تصادفات جاده‌ای که پیش تر فرماندهی راهنمایی و رانندگی اظهارکرد، گفت: این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد و کسانی مدعی بازنشدن ایربگ خودروها هستند، خودشان در این تصادفات مقصرند. پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده مه آلود از عبور و مرور خودروها جلوگیری نمی‌کند و بعد مدعی بازنشدن ایربگ‌ها می‌شود. حتی به فرض اینکه ایربگ خودروها هم باز نشود، یک نقص فنی است که باید برطرف شود. بازنشدن ایربگ 100 خودرو بین 900 هزار خودروی تولید شده، آماری ناچیز است.

حال نگاهی ساده و اجمالی به برخی مسئولیت های ایشان در یکی از خودروسازان داخلی می اندازیم تا بهتر دلیل این حمایت ها را درک کنیم برخی از این مسئولیت ها شامل موارد زیر است:

۱. شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو - رئیس هیئت مدیره
۲. شرکت مهندسی موتور آدرینا راد نیرو - نائب رئیس هیئت مدیره
۳. ثبت اختراع: احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده
۴. موسسه توسعه فناوری قوای محرکه سنگین ایرانیان - رئیس هیئت مدیره
۵. شرکت صنعتی و تولیدی دیزل سنگین ایران - رئیس هیئت مدیره
۶. شرکت گسترش سامانه‌های الکترونیک خودرو - رئیس هیئت مدیره

با این اوصاف باید گفت جناب میرسلیم شما حمایت نکنید چه کسی کند؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید