حدود 6 تن کالای احتکاری در رازوجرگلان خراسان شمالی کشف شد


حدود 6 تن کالای احتکاری در رازوجرگلان خراسان شمالی کشف شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی رازوجرگلان از کشف پنج تن و 815 کیلوگرم کالای اساسی احتکار شده در این شهرستان مرزی خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ علی طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری و احتکار مقدار قابل‌توجهی برنج در یک انبار غیرمجاز می‌کنند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی نیز با شناسایی محل مورد نظر و در بازرسی از این انبار مقدار چهار تن و ۷۷۰ کیلوگرم برنج، ۷۱۰ کیلوگرم شکر و ۳۳۵ کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رازوجرگلان با اشاره به اینکه پلیس با جدیت با افرادی که در جامعه و بازار اخلال ایجاد کنند، باقدرت برخورد خواهد کرد، گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پیش از این نیز رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رازوجرگلان از کشف مقادیری کالا و اقلام اساسی احتکار شده در یکی از روستاهای دهستان حصارچه خبر داده بود.

شهرستان مرزی رازوجرگلان در شمالی‌ترین نقطه استان قرار دارد، هم مرز با کشور ترکمنستان بوده و دارای سه بخش مرکزی، جرگلان و غلامان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس