فال روزانه چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401


فال روزانه چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401

به گزارش پول نیوز، مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی بهش داشته باش؟! اگر با این مثل موافق هستید می‌توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.


فال شخصی برای متولدین ۲۸ اردیبهشت:


تغییرات بزرگی در زندگی تان در حال رخ دادن است که راه را برای رشد و پیشرفت شما باز می‌کند. اگر چه احساس می‌کنید کنترل برخی امور را از دست داده اید و راهتان کندتر از قبل شده، اما در نهایت به مراد دل خود خواهید رسید. به زودی آرامشی را که مدت‌ها در انتظارش بوده اید، به دست خواهید آورد. حال که شرایط مناسب است، تغییرات لازم را به زندگی خود بدهید و برای مسیر‌های بعدی تان برنامه ریزی کنید. افرادی از زندگی تان رفته اند که کمی شما را ناراحت کرده اند، اما به جای آن دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد که روز‌های خوش تری را برایتان می‌سازند. ماه خرداد ماه فوق العاده‌ای برایتان خواهد بود از این جهت که فرصت‌های تازه‌ای برایتان فراهم می‌شود و دست تان در انتخاب باز است تا بهترین را انتخاب کنید. البته همیشه ساده‌ترین راه بهترین نیست. سعی کنید که کمی چالش هم در زندگی تان داشته باشید تا از شما فردی مقاوم‌تر بسازد. سلامتی تان در اولویت است بنابراین آن را فدای کار و دیگر اهداف زندگی تان نکنید. ماه‌های خرداد، مهر و بهمن از بهترین ماه‌های سال شما خواهند بود.

♈ فال روزانه متولدین فروردین
همیشه لازم نیست که مقاومت کنید و راه خودتان را بروید، گاهی هم مسیر موج‌ها شدن، شما را به همان جایی که دلتان می‌خواهد می‌برد؛ بنابراین امروز کمی انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. سعی کنید که از مسائل جزیی دور بمانید. از این پله به آن پله پریدن شما را به هیچ کجا نمی‌رساند. تمرکز کلید موفقیت شما در چنین روزی است. در رابطه عاطفی خود با مشکلی مواجه شده اید که فکر می‌کنید راه حلی ندارد. اما این فکر اشتباه است. اگر وسواسیت لازم را به خرج دهید مطمئنا همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد. شنیدن یک جمله ساده بسیار خوشحالتان می‌کند. از دوستی مدتهاست بی خبرید تا دیر نشده حالش را بپرسید. شخصی بدون آن که قصد بدی داشته باشد با گفتن حرفی شما را دلگیر کرده، با او صحبت کنید در خودتان فرو نروید حرفش را به حساب سادگی اش بگذارید و ببخشید.


♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت
از آنجا که ممکن است با تنش‌های بوجود آمده تصمیماتی اشتباه بگیرید، بهتر است کمی صبر کنید تا اوضاع بهتر شود. سعی کنید که ذهن تان را آزاد بگذارید تا برای تصمیم گیری آماده شود. در رابطه عاطفی تان چیزی از شما پنهان بوده که به زودی برایتان آشکار می‌شود. اگر چه ممکن است این حقیقت کمی شما را بیازارد، اما با گذشت کمی زمان اتفاقات خوب دیگری را به همراه خواهد داشت. مسیری پیش رویتان است که اگر آن را بروید اتفاقات مثبتی در زندگی تان خواهد افتاد، البته به شرطی که جسارت لازم را داشته و ریسک پذیر باشید. برای یک سفر راه دور برنامه ریزی می‌کنید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما داده، اما امروز و فردا می‌کند و کار با سرعتی که توقع دارید پیش نمی‌رود، رودربایستی را کنار بگذارید و با او صریح صحبت و خواسته تان را بیان کنید، یادتان باشد ضرر این دیر کرد را شما می‌پردازید نه او.

♊ فال امروز متولدین خرداد
این روز‌ها افسار زندگی از دست تان در رفته، اما یادتان باشد که شما در این شرایط باید تعادل را در زندگی تان برقرار کنید. گاهی در کارهایتان زیاده روی و گاهی کوتاهی می‌کنید که در نهایت به ضرر خودتان تمام می‌شود. هنگام صحبت با فردی، کمی تند رفته اید. بد نیست که بار دیگر به عقب برگردید و مسائل را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. آنوقت خواهید دید که مقصر خود شما بودید. بهتر است که تا دیر نشده از او عذرخواهی کنید. به زودی بسته‌ای به دست تان می‌رسد که مدت هاست انتظارش را می‌کشیدید. برای برطرف شدن یک سوتفاهم لازم است طرف مقابلتان را بیشتر درک کنید و خودتان را جای او بگذارید. از لحاظ روحی و جسمی این روز‌ها بسیار خسته اید برای خودتان بیشتر وقت بگذارید. به موسیقی بی کلام گوش کنید، به طبیعت بروید، پیاده روی کنید و از از مشغولیت فکری تان کم کنید.

♋ فال روزانه متولدین تیر
اگرچه دوست دارید که با دیگران ارتباط برقرار کنید، اما نمی‌توانید. از آنجا که شما فردی اجتماعی هستید، این حالت موقتی است و به زودی برطرف می‌شود بنابراین به جای غصه خوردن، بهتر است که به کار‌های عقب افتاده تان که به تمرکز بیشتری نیاز دارد، بپردازید. یکی از نزدیکان تان حرفی به شما زده که ناراحت تان کرده است. به جای خیالبافی بهتر است که با زبان خوش علت آن حرف را از خودش بپرسید. انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید تا طرف مقابل تان نیز جرات بیان احساسات اش را داشته باشد. شما این روز‌ها توان هیچ بار اضافه‌ای را ندارید. به یک سفر کوتاه و نزدیک بروید تا آب‌ها از آسیاب بیافتد و اعصابتان هم آرام‌تر شود. از دوستی مدتهاست بی خبرید، اما مدام به او فکر می‌کنید، بیش از این وقت تلف نکنید با او تماس بگیرید او هم منتظر تماس شماست.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد
هدفی در سر دارید که به آن نرسیده اید. شاید صدای شما از میان جمعیت به گوش نرسد، اما نباید ناامید شوید. اگر قدم هایتان را محکم بردارید و با برنامه ریزی پیش بروید، به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. راه خودتان را بروید و از این که دیگران شما را تایید نکردند، نگران نشوید. مطمئنا قلب تان به شما دروغ نخواهد گفت. اگر برای ابراز عشق به دنبال فرصتی هستید، حال بهترین زمان است، آن را از دست ندهید. یه زودی موقعیتی برایتان پیش می‌آید که از انتخاب آن می‌ترسید. اگر جسارت داشته باشید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. اجازه ندهید درگیری‌ها و بحث‌های کاری شما را از هدف بزرگتری که در سر دارید غافل کند، طبق برنامه تان پیش بروید. مجبور خواهید شد یک خرید کوچک بکنید این کار را با رضایت خاطر انجام دهید. یک بحث کوچک تبدیل به یک مشاجره بزرگ می‌شود تا می‌توانید از این ماجرا فاصله بگیرید.

♍ فال امروز متولدین شهریور
به زودی تغییری در زندگی تان رخ می‌دهد که هر چند کوچک است، اما تاثیر زیادی بر روند زندگی شما خواهد گذاشت. سعی کنید که زودتر خودتان را با شرایط فعلی هماهنگ کنید تا از قافله عقب نمانید. این روز‌ها برقراری ارتباط مهمترین کلید موفقیت شماست؛ بنابراین بیشتر از قبل با اطرافیان تان در ارتباط باشید. اخیرا مشکلی در رابطه عاطفی شما را کمی بی حوصله کرده است. این تنهایی برای شما لازم است و می‌توانید در مورد کار‌هایی که به نفع تان است انجام دهید، بهتر تصمیم بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان به حرف مردم اهمیتی ندهید مهم دلتان است، اما خودتان حواستان باشد تا دوباره در احساسات غرق نشوید. در مورد یک مسئله کاری بی صبرانه منتظر تماس تلفنی هستید، شما فعلاً باید کمی دیگر صبور باشید. دیدن یک دوست حال و احوالتان را عوض می‌کند.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر
امروز سعی کنید که به ظاهر مسائل نگاه نکنید. آنچه اهمیت دارد در لایه‌های عمیق‌تر نهفته است. رویاپردازی را کنار بگذارید و چشم هایتان را روی واقعیت باز کنید. اگر چه ممکن است که دانستن برخی حقایق شما را ناراحت کند، اما در نهایت ارزشش را دارد. امروز فرصت صحبت با فردی که بدان علاقه دارید برایتان فراهم می‌شود، بنابراین هر چه در دل دارید را صادقانه به زبان آورید. یکی از اطرافیان تان حسادت شما را برانگیخته، از این فرصت برای ایجاد تغییری در زندگی تان استفاده کنید. به داشته هایتان عادت نکنید قدرشان را بدانید تا شادتر زندگی کنید. انجام یک معامله برای مدتی از نظر مالی نگرانتان خواهد کرد، بهتر است به جای دل نگرانی به فکر راه حل باشید. به شخصی که چندبار عذرخواهی کرده و به دنبال جبران گذشته است فرصتی دوباره بدهید، اما چشم و گوشتان باز باشد.

♏ فال روزانه متولدین آبان
حال که باید تصمیمات مهمی در زندگی تان بگیرید، نشسته اید و تنها نگاه می‌کنید. حتما لازم نیست که باری سنگین بلند کنید، قدم‌های کوچک هم می‌تواند گاهی تاثیرات بزرگی بر جای بگذارند. از آنجا که شما توانایی برقراری ارتباطی موثر را با دیگران دارید، به سرعت می‌توانید در راهتان پیشرفت کنید. فقط کافی است از حرکت باز نایستید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود. به زودی فرصت شغلی که می‌خواستید برایتان فراهم می‌شود، آن را از دست ندهید. البته قبل از جواب مثبت دادن، خوب در مورد آن تحقیق کنید و دست پر قدم بردارید. به خودتان باور داشته باشید در مورد بحث‌های اخیر اگر فکر می‌کنید حق با شماست پای خواسته تان بایستید. دنبال یک مسئله مالی را بگیرید و با چند مشاور صحبت کنید. برای یک رقابت کاری یا تحصیلی خودتان را آماده کنید، شما لایق پیشرفت هستید و حالا بهترین زمان است.

♐ فال روزانه متولدین آذر
در محیط کار و حتی روابط تان، اگر نتوانید ایده‌ها و افکار دیگران را بپذیرید، پس از مدتی زاویه دیدتان محدود می‌شود که این تنها به ضرر خودتان است؛ بنابراین ذهن تان را باز و به ایده‌های دیگران نیز احترام بگذارید. شما قدرت فوق العاده‌ای برای جذب دیگران دارید؛ بنابراین نباید بیهوده وقت تان را تلف کنید. اگر در رابطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، نگران نشوید. گاهی همین مشکلات موجب نزدیکی و صمیمیت شما بهم می‌شود. در رابطه احساسی تان یک هدیه کوچک، یک شاخه گل بخرید و دلخوری طرف مقابلتان را برطرف کنید. برای عملی کردن تصمیمی دودل هستید. از شخصی در اطرافتان که پشت سر دیگران حرف می‌زند و مسائل مهم زندگی شان را برای شما تعریف می‌کند دوری کنید، او از شما هم پیش دیگران حرف می‌زند.

♑ فال روز متولدین دی
امروز سعی کنید که تن به کار‌هایی که بدان‌ها علاقه‌ای ندارید، ندهید. اعتقادات خود را حفظ کنید و قوی باشید، در غیر این صورت در شرایطی قرار خواهید گرفت که هیچ فایده‌ای برایتان ندارد. شما در مواقع ناراحتی هیچ کنترلی بر خودتان ندارید. اما بهتر است که این عادت را ترک کنید، چون ممکن است در ناراحتی کاری انجام دهید که جای هیچ برگشتی نداشت باشد. فردی دست دوستی به سمت تان دراز کرده، بهتر است که قبل از فشردن او، خوب در موردش تحقیق کنید، زیرا هر کسی قابل اعتماد نیست. به شخصی برای رسیدن به خواسته اش کمک خواهید کرد. شنیدن یک خبر شما را با انجام تصمیمی که گرفته اید امیدوارتر می‌کند، اما بهتر است فعلا در مورد آن با دیگران صحبت نکنید. شخصی برای رسیدن به خواسته اش خواسته شما را نادیده می‌گیرد، این بار می‌گذرد، اما ارتباطتان را با این شخص کم و کم‌تر کنید.

♒ فال متولدین بهمن
شما فرد سخت کوشی هستید، اما مدتی ست که انگیزه کار کردن ندارید. منتظر نباشید که دیگران این انگیزه را در شما ایجاد کنند، شما خودتان باید به دنبال آن بدوید و به دست اش آورید. در رابطه عاطفی بهتر است که عواطف خودتان را کنترل کنید. امروز احتیاج دارید که روی مشکلات تان تمرکز کنید. یادتان باشد که رابطه عاطفی نباید شما را محدود کند طوری که احساس کنید در قفسی گیر افتاده اید. به فضای شخصی شریک زندگی تان تجاوز نکنید تا او نیز با شما چنین رفتاری نکند. در محیط کار خبری می‌شنوید که نگرانتان می‌کند، این خبر را از این گوش بگیرید و از آن گوش به در کنید، در کارتان تاثیری نخواهد گذاشت. برای انجام یک کار یا معامله دست دست نکنید تا زمان مفید را از دست ندهید. جایی از شما تعریف می‌کنند که به گوشتان می‌رسد و خوشخالتان می‌کند.

♓ فال روزانه متولدین اسفند
شما برای رسیدن به اهداف تان مدام به این سو و آن سو می‌پرید، اما درست در آن جایی که اصلا انتظارش را ندارید، دری به سوی تان گشوده می‌شود که زندگی شما را دگرگون می‌کند. منتظر پیغامی از طرف فردی هستید، به زودی خبر خوبی از زبان او خواهید شنید، اما بعد از آن وظیفه شماست که قدم بعدی را بردارید. برای سوال‌هایی که در ذهن تان بوجود می‌آید، تا به جواب نرسیدید، دست از تلاش برندارید. شریک زندگی تان منتظر حرکتی از جانب شماست، اما غرورتان مانع آن می‌شود. بهتر است که غرورتان را کنار بگذارید و ببینید که چه فرصت‌های تازه و زیبایی برایتان فراهم می‌شود. ار حساسیت‌تان کم کنید تا با شنیدن هر حرفی بهتان بر نخورد، ادامه این رفتار دوستان را از اطرافتان پراکنده می‌کند. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می‌شوید، این تصمیم را با عقلتان بگیرید و روزگار را به هردویتان سخت نکنید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هرچه زودتر برنامه ریزی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی