هنر و رسانه بسترهای کارآمد برای مقابله با تحریف دفاع مقدس است


هنر و رسانه بسترهای کارآمد برای مقابله با تحریف دفاع مقدس است

تبریز-ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: هنر و رسانه دو ابزار مهم و تاثیرگذار برای مقابله با تحریف تاریخ هشت سال دفاع مقدس از سوی بیگانگان است.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار دوم رضا عباسی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی سینمای مستند، اظهار داشت: در موضوع جهاد تبیین، هنرمندان و اصحاب رسانه می‌توانند به‌ ویژه در حوزه دفاع مقدس کمک بسیار زیادی کنند و گام های موثر برای تحقق اهداف جهاد تبیین بردارند.

وی با تاکید بر این‌که دشمن به‌ دنبال تحریف دفاع مقدس است، افزود: در شرایط حساس و موقعیت فعلی می‌ توانیم با زبان هنر و رسانه و با لنز دوربین ها و قلم فرسائی اصجاب رسانه و هنر با تحرکات دشمن مقابله و به نسل جدید یادآوری کنیم که دفاع مقدس چقدر ارزشمند است.

امیر عباسی ادامه داد: هنرمندان و اصحاب رسانه به‌ عنوان افسران جنگ نرم می‌ توانند مطالب و حقایق بسیاری را برای جامعه بازگو و تبیین کنند که یکی از آن‌ها موضوع دفاع مقدس بوده که دشمن امروزه به دنبال تحریف و تخریب شدید آن است.

وی با اشاره به اکران فیلم «موقعیت مهدی» در ماه‌های گذشته و بازتاب بسیار وسیع آن در بین مردم، گفت: این فیلم تنها بخشی از شخصیت شهید مهدی باکری را به تصویر کشیده است، اما توانست مخاطبان بسیاری را به سینما بکشاند.

امیر عباسی با بیان اینکه چنین جلسات و کارگاه‌هایی باید دارای خروجی مشخص باشد، افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، تاکید و اصرار زیادی بر همکاری با هنرمندان دارد و کلیدزنی مستند «بش بیر مزار» در آغاز سال جاری نمونه‌ای از آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا