امام جمعه قرچک: مسئولان ابهامات طرح اقتصادی دولت را برای مردم تبیین کنند


امام جمعه قرچک: مسئولان ابهامات طرح اقتصادی دولت را برای مردم تبیین کنند

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهرستان قرچک با تأکید بر لزوم همراهی احاد جامعه از طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: مسئولان برای آن که دولت بتواند در اجرای طرح اقتصادی خود موفق باشد، ابهامات آن را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از اتفاقات و اقداماتی که در این دولت رخ داده، سال‌ها آرزویی برای مردم بود و قطعا اقدامی که امروز در حوزه اقتصاد شروع شده، همچون دیگر کارها با موفقیت همراه می‌شود.
وی افزود: پرداخت بدهی دولت گذشته کار کوچکی نیست که توسط دولت سیزدهم انجام شده ولی باید قبول کرد که دولتمردان نیز هر روز نمی‌توانند اعلام کنند که این میزان بدهی انجام شده این مشکل از پیش پای کشور برداشته شده شده ولی قطعا اقداماتی که در حال انجام است، آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم می‌زند.
اسماعیلی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت در کشور خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته، دولت در حوزه های گوناگون آن قدر مشغول فعالیت قابل توجه بوده که شاید زمان لازم برای اطلاع رسانی همه آن‌ها را نداشته ولی قطعا تصمیم و اقدامات صورت گرفته ، چشم‌انداز روشنی را برای نظام به ارمغان می‌آورد.
امام جمعه قرچک یادآور شد: اقدامات اقتصادی دولت امروز دستخوش یک‌سری جهالتهای اجتماعی شده است، که مسئولان باید ابعاد آن را را برای مردم بازگو کنند تا همه امور بر اساس طرح تنظیم شده پیش رود.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام سالگرد ارتحال امام راحل (ره) گفت: امروز امام شناسی و شناخت سیره عملی ایشان که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است، ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی فرصت مناسبی است که به این مهم پرداخته شود.
خردادماه مردم قرچک با بصیرت و امام شناسی همراه شود
فرماندار شهرستان قرچک نیز در این جلسه گفت: خرداد ماه برای مردم شهرستان قرچک به عنوان محل شهادت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با بصیرت و امام شناسی همراه شود.
علیرضا فاتحی‌نژاد اظهار داشت: ایام‌الله خردادماه جایگاه بسیار والایی در سپهر سیاسی و اجتماعی کشور دارد به ویژه مردم شهرستان قرچک دارد و هر ایرانی مؤمن، آزاده و باشرافتی از یادآوری آن احساس غرور می‌کند، فتح خرمشهر، قیام خونین ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایام مهمی است که برای تبیین اهمیت هر کدام باید تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: حماسه سوم خرداد با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان سلحشور و جان‌برکف رقم‌زده شد تا نقطه عطف افتخارآفرینی در پیروزی‌های دفاع مقدس باشد و فتح‎الفتوحی لقب بگیرد که به فرموده امام راحل، آزادی الهی بود.، همیت گرامیداشت سوم خردادماه کمتر از دهه مبارکه فجر نیست، لذا باید با همان شور و اشتیاق برنامه‌ریزی صورت گیرد.
این مسئول با تأکید بر لزوم تبیین شخصیت امام راحل برای نسل جوان گفت: امروز درخصوص تبیین و بازخوانی شخصیت امام راحل وظیفه بزرگی برعهده داریم؛ یقیناً ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در حقیقت حرکتی مهم و موثر در راستای احیای دین اسلام و آموزه‌های دینی بود، بنابراین تجلیل از حضرت امام تجلیل از شخص نیست، بلکه تجلیل از مرجعیت و رهبری است.
فرماندار قرچک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ گفت: مردم دشت ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ برای تحقق آرمان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، از جان خود گذشتند و اوج ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند، قیامی که سرآغاز نهضت مردم علیه رژیم ستم‌شاهی بود و باید ابعاد مختلف آن بازگو شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط