تشکیل نظام امامت ـ امت زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است


تشکیل نظام امامت ـ امت زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است

مدیرعامل بنیاد هدایت شکل گیری نظام امامت ـ امت را از زمینه‌سازی‌های ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما گذاشته شده و باید با همه توان برای رشد و تعالی شبکه امامت تلاش کنیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: افتتاحیه نشست هم اندیشی شهید مدافع حرم حجت الاسلام فرهاد طالبی شامگاه سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و با حضور راهیاران این مرکز در ساختمان پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد.


در این نشست حجت الاسلام میرمحمدیان اظهار کرد: خداوند به بهترین موضوعی که می توانست ما را درگیر کرده است و آن موضوع امامت است و این بسیار مهم است. برکت کار هم به اخلاصی است که در کار داریم. کار بزرگی در حال انجام است. آثار مادی و معنوی این حرکت ملکوتی در کار خود را نشان خواهد داد.


مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان این نکته که انگیزه کشی و نیت کشی از ویژگی های بروکراسی اداری است، عنوان کرد: معمولا در چنین اداراتی همه عوامل در تلاش هستند که شما نتوانید با تلاش و اخلاص کار کنید اما در نظام حکمرانی الهی مناسبات متفاوت است.

حجت الاسلام میرمحمدیان بیان کرد: یکی از کارهای لازم برای اینکه ظهور محقق شود تشکیل نظام امت امامت است و امامان فعال در شبکه امامت را باید یک گام به جلو ببریم. کار بسیار دشوار است اما ما کار را در حد توان خود جلو می بریم. مهم این است که مسیر را درست رفته ایم.


مدیر عامل بنیاد هدایت گفت: یکی دیگر از ویژگی های سیستم رایج اداری را حاشیه های آن دانست و بیان کرد: ما به حاشیه ها توجه نمی کنیم و با قدرت و نیت الهی رو به جلو حرکت می کنیم. باید قدر این پرچمی را که خداوند به ما سپرده است بدانیم و این یک نوکری بسیار ارزشمند است.


حجت الاسلام میرمحمدیان اظهار کرد: در حال حاضر این سنگر به ما سپرده شده است و ما نباید از بار این مسئولیت شانه خالی کنیم و بگوییم این کارها وظیفه فلان مجموعه و نهاد است. ما باید طلابی که زیرمجموعه ما هستند را رشد دهیم؛ همین طلاب رأس المال امام زمان هستند.


وی تصریح کرد: خداوند ما را در موقعیت حساسی قرار داده است. ولایت مغز کار است و ما روی همین دست گذاشته ایم. معلوم است که در این شرایط شیطان با همه جنود خود حمله می کند. انبیائی نظیر انبیاء بنی اسرائیل بر موقعیت کنونی ما غبطه می خورند چراکه ما دست ما از آن ها بازتر است.


شهادت شهدای حرم منشأ برکت برای شبکه امامت بود

در ابتدای این نشست حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت ضمن خیر مقدم به راهیاران اظهار داشت: زحمات زیادی را راهیاران در ماه مبارک رمضان متحمل شدند و یکی از کارهای خوب و شاخص شبکه راهیاری که در سفرهای راهیاران به دست آمد ضبط 600 کلیپ تجربه نگاری از فعالیت های امامان بود.

قائم مقام بنیاد هدایت افزود: رویکرد ما امسال رونق بخشی به فعالیت مساجد بود هم هدف گذاری درست انجام شد و هم در نتیجه موفقیت به دست آمد.


وی با اشاره به شهادت دو تن از روحانیون در حرم مطهر رضوی گفت: این دو امام از امامان فعال ما بودند و خدمات اجتماعی خوبی را رقم زده بودند. خون این دو شهید طراوت تازه ای به مساجد و محافل مذهبی ما بخشید و این دو شهید منشأ برکت بودند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس