تداوم روند صعودی بپیوند


روند درآمدزایی ماهانه بپیوند در مقایسه با اسفندماه رشد 41 درصدی را پشت سر گذاشته که درواقع می‌تواند خبر خوبی برای سهامداران این شرکت باشد.

تداوم روند صعودی "بپیوند"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس در گزارش ماهانه فروردین‌ماه روند درآمدی که از خود به نمایش گذاشت، نشان می‌داد که مجموع درآمد‌ها افزایش خوبی را پشت سر گذاشته و بر همین اساس باید عنوان کرد که "بپیوند" توانست به حدود ۲۸۶ میلیارد ریال درآمد ماهانه دست یابد.

تداوم روند صعودی "بپیوند"

درآمد ماهانه‌ای که "بپیوند" از فروش محصولات در فروردین‌ماه از خود بر جای گذاشت، مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود و فعالیتی در بازار صادراتی را به ثبت نرسانده است.

بیشتر بخوانید: آیا کسری ولتاژ "بپیوند" جبران می‌شود

درآمد ماهانه "بپیوند"

طبق این گزارش، روند درآمدزایی ماهانه "بپیوند" در مقایسه با اسفندماه رشد ۴۱ درصدی را پشت سر گذاشته که درواقع می‌تواند خبر خوبی برای سهامداران این شرکت باشد، همچنین این شرکت نسبت به فروردین‌ماه سال گذشته افزایش ۱۰۹ درصدی را تجربه کرده است.

در این راستا با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت این شرکت برق و انرژی خود را در اوج تابستان و افزایش مصرف‌ها به دست آورده است.

تداوم روند صعودی "بپیوند"

همچنین می‌توان گفت بخش «انرژی» با مبلغی بالغ‌بر ۲۴۱ میلیارد ریال پردرآمدتر از سایر بخش‌ها بوده و این محصول در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۵۰ درصدی را پشت سر گذاشت، همچنین در این بخش حدود ۶۸ هزارتومان به ازای هر «مگاوات ساعت» فروش ثبت‌شده است.

مقدار فروش محصولات "بپیوند"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس در فروردین‌ماه سال جاری ۷۹۹،۸۵۵ «مگاوات ساعت» از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که نسبت ماه گذشته ۶۴ درصد افزایش فروش ماهانه را به همراه داشت.

همچنین بیشترین مقدار فروش این شرکت در فروردین‌ماه به بخش «آمادگی» با ۴۱۳،۹۳۵ مگاوات ساعت تعلق گرفت که در مقایسه با ماه گذشته ۱۳۷ درصد افزایش داشت. از طرفی رتبه بعدی پرفروش‌ترین‌ها در شرکت "بپیوند" را بخش «انرژی» با ۳۵۶،۱۶۰ مگاوات ساعت به نام خود ثبت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟