البرزی ها برای تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند


البرزی ها برای تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند

کرج - ایرنا - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از مردم این استان خواست برای تکمیل واکسیناسیون کرونا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

دکتر«شهاب مستوفی » روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این روزها شاهد کاهش مراجعه مردم به مراکز بهداشتی درمانی برای واکسیناسیون کرونا هستیم که جای نگرانی دارد.
وی بیان داشت : انتظار می رود مردم استان البرز برای دریافت دزهای دوم و سوم واکسن کرونا اقدام کنند ضمن آنکه افرادی که باید دز چهارم واکسن کرونا را دریافت کنند نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه نمایند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به نتایج موثر واکسیناسیون در کاهش ابتلا به کرونا در استان و کشور گفت: اکنون شاهد وضعیت مناسبی به لحاظ کنترل کرونا در البرز هستیم و اگر مردم واکسیناسیون را تکمیل کنند وضعیت بهتر خواهد شد.
مستوفی افزود: اکنون از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز پنج شهرستان کرج ، فردیس ، ساوجبلاغ ، چهارباغ و نظرآباد در وضعیت آبی و ۲ شهرستان طالقان و اشتهارد زرد کرونایی هستند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی همچنان به مردم توصیه کرد که استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش نکنند و واکسیناسیون را کامل کنند.
وی با بیان اینکه وضعیت البرز به لحاظ کرونایی ثابت است ،یادآور شد: این روزها شمار مراجعه بیماران و بسترهای کرونایی در استان البرز در سطح پایین باقی مانده و امیدواریم با همکاری بیشتر مردم بتوانیم این بیماری را ریشه کن کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...