آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور در سنندج و چند خبر ورزشی دیگر


آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور در سنندج و چند خبر ورزشی دیگر

سنندج- ایرنا- آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان کشور در سنندج، انتصاب مربی کردستانی به سمت سرمربیگری تیم ملی بسکتبال جوانان کشور و دعوت فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی رده سنی امید، عناوین چند خبر کوتاه ورزشی در کردستان است.

به گزارش ایرنا، پس از پایان یافتن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان کشور در سنندج، این رقابت‌ها از امروز چهارشنبه به مدت ۲ روز در رشته فرنگی پیگیری خواهد شد.

بیش از ۴۵۰ کشتی گیر فرنگی کار از سراسر کشور در مسابقات قهرمانی نونهالان سنندج حضور دارند و پیکارهای خود را در اوزان مختلف و در سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان این شهر برگزار خواهند کرد.

این مسابقات عصر روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان می دهد و نفرات برتر در این رقابت‌ها جواز حضور در اردوهای تیم ملی کشتی نونهالان کشورمان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را کسب خواهند کرد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان کشور نیز که از ۲۶ اردیبهشت به میزبانی سنندج آغاز شده بود عصر روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در رده بندی تیمی این دوره از مسابقات تهران با ۱۸۳ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم مازندران با ۱۶۵ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم توابع تهران با ۱۶۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتصاب مربی کردستانی به سمت سرمربیگری تیم ملی بسکتبال جوانان کشور

از سوی فدراسیون بسکتبال کشور «سیامک ویسی» مربی با دانش کردستانی به سمت سرمربیگری تیم ملی رده سنی جوانان کشور منصوب شد.

ویسی، مربیگری تیم ملی بسکتبال سه نفره زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد و نماینده کشورمان عنوان دوم را بدست آورد، برعهده داشت.

این مربی شایسته کردستانی سرمربیگری تیم‌های ملی رده‌های مختلف بسکتبال کشور را نیز در کارنامه خود دارد.

دعوت فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی رده سنی امید کشور

«یادگار رستمی» فوتبالیست لژیونر کردستانی با دعوت «مهدی مهدوی کیا» سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشور به اردوی آمادگی این تیم فراخوانده شد.

تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشور با ۲۴ بازیکن تمرینات آمادگی خود را جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یکم خردادماه برگزار خواهد کرد.

رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یازده خرداد در ازبکستان آغاز می‌شود و تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران با تیم های ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه است.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟