رییس سازمان سینمایی: همدان رتبه یازدهم جذب مخاطب سینمایی را دارد


رییس سازمان سینمایی: همدان رتبه یازدهم جذب مخاطب سینمایی را دارد

همدان- ایرنا- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری گفت: همدان در بخش جذب مخاطبان حوزه سینما، رتبه یازدهم کشور را داراست که با توجه به تفاوت‌های فرهنگی این استان نسبت به سایر استان‌ها، اولویت‌هایی را برای آن در نظر می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خزاعی روز چهارشنبه در جریان بازدید از مجموعه سینما تئاتر فرهنگ شهر همدان، افزود: همدان نزدیک به 100 سال تاریخ سینما دارد و با توجه به این موضوع، نگاه ویژه‌ای به این استان در رابطه با مباحث فرهنگی و سینمایی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور نگاه ویژه ای داریم، اظهار داشت: در امور سینمایی تنها تهران و پایتخت ملاک کاری ما نیست و هنرمندان همدان از این موضوع نگرانی نداشته باشند.

خزاعی با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های فرهنگی دولت سیزدهم باید هنرمندان به شرایط جدید امیدوار باشند، تصریح کرد: وظیفه ما در دولت مردمی دیدارهای طولانی و چند ساعته با اصحاب فرهنگ، هنر و مردم و حل مشکلات آن ها مهمترین دغدغه ما است.

رییس سازمان سینمایی: همدان رتبه یازدهم جذب مخاطب سینمایی را دارد

وی با اشاره به جایگاه همدان در بخش جذب مخاطبان حوزه سینما، خاطرنشان کرد: در مذاکره با مقامات استان از جمله استاندار همدان، زمینه تولید محتوای سینمایی بر اساس درآمدزایی در استان فعال و تقویت خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری گفت: سهمیه‌ها و مجوزهایی جداگانه‌ای برای فیلم اولی‌ها صادر می شود که از این سهمیه‌ها بخشی در اختیار استان همدان و افراد مستعد قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: هنوز مشخص نیست جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان یا همدان برگزار شود و برای آن تصمیم‌گیری قطعی صورت نگرفته است.

خزاعی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا فیلمی از زندگی‌نامه شهدای شاخص همدان از جمله «شهید حاج حسین همدانی» ساخته شود که مراحل مقدماتی آن انجام شده است.

در این بازدید هنرمندان و فعالان عرصه سینمای استان همدان، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان، کارگردانان، بازیگران و فعالان عرصه سینما استان همدان و هم‌چنین دیگر مسئولان و مدیران سینمایی استانی و کشوری حضور داشتند.

رییس سازمان سینمایی: همدان رتبه یازدهم جذب مخاطب سینمایی را دارد

به گزارش ایرنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی امروز(چهارشنبه) به منظور بررسی وضعیت سینماها، سالن های نمایش و وضعیت هنرمندان هنر هفتم و همچنین دیدار با مقامات استان به همدان سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!