خاطره سفر رهبر معظم انقلاب برای مردم کردستان به یاد ماندنی است


خاطره سفر رهبر معظم انقلاب برای مردم کردستان به یاد ماندنی است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اگرچه از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان 13 سال می گذرد، هنوز خاطره آن روز تاریخی برای مردم تازگی دارد و به نیکی از آن یاد می کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کردستان اظهار داشت: پس از انقلاب پیامبر اسلام در ۱۴۰۰ سال پیش، دولت های متعددی بر سر کار آمدند، اما با قدرت های شیطانی و اهریمنی، پایدار نماندند، امروز به برکت اسلام و خون پاک شهدای گرانقدر، جمهوری اسلامی ایران روی کار آمد و بیش از نیم قرن پایدار و استوار و پویا است.

وی افزود: سه موضوع «وحدت، آگاهی و حضور مردم» محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر به بیجار بود، به همین دلیل این سه محور کلید راه و نیاز امروز و فردای جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: در کردستان که قومیت های مختلف با ۲ مذهب شیعه و اهل سنت وجود دارد، به برکت اسلام ناب محمدی، با همدلی و همزبانی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و وحدت دارند.

رمضانی یادآور شد: امروز، رهبری حکیم و فرزانه در کشور داریم که نه تنها دوستان، بلکه دشمنان هم در برابر عظمت این نعمت اللهی زبان به تمجید دارند.

وی به مساله روز کشور اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم اقدام به اصلاح بزرگ اقتصادی کرده است، طبق رسم چند دهه قبل، هیچ دولتی در ابتدای کار، چنین اقدام بزرگی را انجام نمی داد و زیر بار مسئولیت آن نمی رفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: از محل اقتصاد رانتی و ارز ترجیحی، ۱۵ میلیون غیر ایرانی و خارج نشین بهره مند می شدند که یک آسیب جدی به اقتصاد کشور محسوب می شد.

خاطره سفر رهبر معظم انقلاب برای مردم کردستان به یاد ماندنی است

در ادامه این آیین، از کتاب "دانه های خاکشیر" بر گرفته از زندگی شهید "عبدالمطلب اکبری" اولین شهید ناشنوای رزمنده دفاع مقدس، به قلم "حامد نادر زاده" در ۱۲۰ صفحه و یک هزار و ۲۰۰ جلد رونمایی شد.

شهید عبدالمطلب اکبری اهل استان فارس و متولد روستای شهید آباد است این روستا ۴۶ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج