هفت تن روغن خوراکی احتکار شده در سلسله کشف شد


هفت تن روغن خوراکی احتکار شده در سلسله کشف شد

خرم آباد- ایرنا - فرمانده انتظامی سلسله گفت: هفت تن روغن احتکار شده به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عسگر عیسایی"در این باره اظهار داشت: به دنبال گزارش های دریافتی مبنی بر دپو و احتکار مقدار قابل توجهی کالاهای اساسی مردم توسط فردی سودجو در انباری اطراف سلسله، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت گزارش های دریافتی، با هماهنگی قضایی و همکاری دستگاه های مربوطه به محل اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر، ۳۷۰ حلب روغن ۱۶ کیلو گرمی و یکهزار بطری روغن مایع احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ عیسایی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای احتکاری کشف شده سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سلسله گفت: با توجه به اینکه احتکار و قاچاق کالا و اقلام مصرفی باعث رکود اقتصادی در کشور می شود از عموم مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج