اجرای نمایش وقتی ما نیستیم در فرهنگسرای گلستان


اجرای نمایش وقتی ما نیستیم در فرهنگسرای گلستان

نمایش وقتی ما نیستیم به نویسندگی نرگس اصغری و طراحی وکارگردانی داود زارع بیست ونهم و سی ام اردیبهشت در فرهنگسرای گلستان به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8 ؛ نمایش" وقتی ما نیستیم " راه یافته به بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نمایشی برای قشر نوجوان و درباره نوجوانان است و اتفاقات ،رخدادها، آمال و آرزوها و خاطرات تلخ و شیرین شخصیت های نوجوان یک دبیرستان دخترانه در آخرین روزقبل از همه گیری کرونا را بیان می کند.

گفتنی است؛ رومینا ابراهیم زاده، سارینا ابراهیم زاده، ثنا استیری، رومینا باقی فر، بهاره توکلی،ریحانه زارع، شایان شیخ موگویی، باران صفدری، متین عبداللهی، مائده غلامی، آنیتا قاسمی، پرنیان ماندنی، مرسا مشقتی و نیما نظری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش، روز های پنج شنبه 29 وجمعه 30 اردیبهشت از ساعت 19 پذیرای نوجوانان بالای 8 سال، خانواده ها و دیگر علاقمندان می باشد.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، خیابان گلستان ، جنب پارک فدک مراجعه کنند و یا جهت هماهنگی و رزرو با شماره های 77888205 و77888206 تماس بگیرند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس