دو ستاره بزرگ؛ هدیه مالک جدید چلسی به توخل


دو ستاره بزرگ؛ هدیه مالک جدید چلسی به توخل

رابرت لواندوفسکی و عثمان دمبله مورد توجه مالکان جدید چلسی در تابستان پیش رو قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی، مالک جدید چلسی از همین ابتدای کار به شدت درگیر اداره باشگاه شده و قصد دارد در اولین تابستان حضور خود در چلسی، بازیکنان بزرگی را به ترکیب اضافه کند. نشریه دیلی میل مدعی شد این مالک آمریکایی هم رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ و هم عثمان دمبله، ستاره جوان بارسلونا را به عنوان اهداف اصلی خود در تابستان قرار داده و قصد دارد این دو ستاره مشهور را به ترکیب چلسی اضافه کند. قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

دو ستاره بزرگ؛ هدیه مالک جدید چلسی به توخل

این ستاره جوان و فرانسوی رابطه خوبی با توماس توخل دارد و در هفته های اخیر اینقدر خوب کار کرده که سرمربی آلمانی چلسی علاقه زیادی به همکاری دوباره با او دارد. اما خریدهای بزرگ چلسی در فصول اخیر مانند تیمو ورنر و روملو لوکاکو چندان خوب عمل نکرده اند و این باشگاه بی میل به جذب یک مهاجم جدید نیست. تنها یک سال از قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ باقی مانده و او اخیرا رسما خبر از تمایل به جدایی از این باشگاه داده است.

علیرغم آغاز مذاکرات بارسلونا با این ستاره 34 ساله و لهستانی، شرایط مالی بهتر چلسی می تواند اوضاع را تغییر داده و منجر به توافق آنها با رابرت لواندوفسکی در هفته های پیش رو شود. به هر حال و بر خلاف تصور اولیه، مالکان جدید چلسی برنامه های بزرگی برای تقویت ترکیب این تیم در فصل تابستان دارند و به نظر بازیکنان باکیفیتی به رختکن تحت هدایت توماس توخل اضافه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی