14 واحد نانوایی در بوکان 2 شیفت فعالیت می‌کنند


14 واحد نانوایی در بوکان 2 شیفت فعالیت می‌کنند

مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان در بازدید میدانی از سطح این شهر و با توجه به تشکیل صف و در جهت تسریع در تامین نان مورد نیاز شهروندان، دستور داد 14 واحد نانوایی مناطق مختلف بوکان در 2 شیفت صبح و بعد ازظهر فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری میاندوآب؛ باباخان اسکندری روز چهارشنبه در حاشیه ای بازدید میداسنی با اشاره به مشکلات شهروندان در تامین نان اظهار کرد: در جهت رفاه حال شهروندان و تامین نان مورد نیاز مردم، این تعداد نانوایی در سطح شهر بوکان ۲ شیفت به پخت نان اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شروع پخت شیفت صبح از ساعت ۶:۳۰ صبح و شروع پخت شیفت بعدازظهر از ساعت ۱۷ عصر خواهد بود، افزود: کمبود آرد نداریم و قیمت نان نیز تغییر نیافته و طبق روال قبل نانوایان موظف به پخت نان هستند.

اسکندری با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهن، گفت: هرگونه کم فروشی تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت ولی این اطمینان را به نانوایان می دهیم همانگونه که با متخلفان برخورد می شود نانوایان نمونه نیز مورد تجلیل قرار گرفته و از طریق رسانه ها به مردم معرفی خواهند شد.

14 واحد نانوایی در بوکان 2 شیفت فعالیت می‌کنند

به گزارش ایرنا، بوکان پس از ارومیه و خوی سومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس