فرماندار: کمبود اقلام اساسی در شهرستان دماوند وجود ندارد


فرماندار: کمبود اقلام اساسی در شهرستان دماوند وجود ندارد

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه هیچ گونه کمبود اقلام اساسی در شهرستان دماوند وجود ندارد، گفت: با فروشگاه هایی که در عرضه اقلام اساسی به مردم شهرستان کوتاهی و تعلل کند بدون اغماض برخورد خواهد شد.

رضا طاهرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم به ویژه روغن، شکر، مرغ، ماکارونی و غیره هیچگونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی ادامه داد: در صورتی که هر فروشگاه زنجیره ای در تهیه و عرضه اقلام اساسی مردم شهرستان دماوند، تعلل و کوتاهی کند بدون اغماض با آنان برخورد و نسبت به جمع آوری و پلمپ آن واحد صنفی اقدام خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بازدیدهای مستمر بازرسی از واحدهای صنفی طی روزهای اخیر، افزود: این بازدیدها جهت نظارت بر نحوه عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم انجام و به چند فروشگاه زنجیره ای جهت عرضه مناسب اقلام اساسی به مردم شهر دماوند تذکر لازم داده شد.

طاهرخانی افزود: اطلاع از میزان وجود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری منصفانه کالاها، نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی در راستای بهبود وضعیت بازار و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از اهداف این بازدید بوده است.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین ضمن تاکید بر اینکه هیچگونه افزایش قیمت نان در شهرستان دماوند نخواهیم داشت، گفت: نان در سفره هر ایرانی قوت غالب است از این رو افزایش کیفیت نان از اهمیت بالایی برخودار است.

وی افزود: در شهرستان دماوند هیچ گونه مشکلی در تامین آرد نانوایی ها وجود ندارد و ساماندهی، تامین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه آرد و نان در جهت رضایتمندی شهروندان، قرار گیرد.

فرماندار با بیان اینکه هیچ عنوان نباید اجازه داده شود تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی عرضه آرد یارانه ای خارج از شبکه در شهرستان دماوند صورت گیرد، گفت: قطعا با متخلفان در این زمینه به طور جدی برخورد می شود و هیچ نوسانی در توزیع نان قابل پذیرش نخواهد بود.

وی گفت: ساعات کار برخی از نانوایی ها که مراجعین بیشتری دارند تا ۲ ساعت کاری افزایش خواهد یافت تا شهروندان در ساعات بیشتری بتوانند نان مورد نیاز خود را تامین کنند و نصب تابلوی ساعات کار نانوایی، وزن چانه و نرخ نان در دید عموم در نانوایی ها الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار