هزار و 500 کیلوگرم تخم‌مرغ بدون مجوز در فردوس کشف شد


هزار و 500 کیلوگرم تخم‌مرغ بدون مجوز در فردوس کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک وانت نیسان یک تن و 500 کیلوگرم تخم‌مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه باغستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از وانت نیسان یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۸۰ کیسه برنج قاچاق در سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل ۱۸۰ کیسه برنج پاکستانی قاچاق به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی وطن‌دوست اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از وانت نیسان ۱۸۰ کیسه برنج پاکستانی فاقد مجوز حمل را کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر ۶۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را برای بررسی و پیگیری از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها