تخصیص 300میلیارد تومان اعتبار بری تکمیل محور جدید خنج - لامرد


تخصیص 300میلیارد تومان اعتبار بری تکمیل محور جدید خنج - لامرد

شیراز - ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت : 300 میلیارد تومان اعتباربرای تکمیل محور جدیدخنج - لامرد اختصاص یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان روز چهارشنبه در سفر خود به شهرستان خنج به منظور بررسی مشکلات راههای ارتباطی خنچ و باز دید میدانی به اتفاق فرماندار و تنی چند از مسئولین از تعدادی پروژه های در حال انجام بازدید کرد .

مهندس حسن شبانی در گفتگو با ایرنا گفت : ۴۸ کیلومتر از باقیمانده پروژه راه لامرد - خنج بدلیل تورم اقتصادی و مشکلات مالی نیمه تمام مانده است که پیگیری تامین اعتبارات مورد نیاز در حال انجام است ، سه بانک عامل تجارت ، ملت و صادرت با پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای این راه مشارکت کرده اند.

وی ادامه داد : ۴۸ کیلومتر باقیمانده به دو قطعه ۲۴ کیلومتری تقسیم شده است ، قطعه اول از تونل شهید باقری تا روستای خلیلی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قطعه دوم تا خنج ۱۵ درصد کار شده که با اختصاص و جذب این اعتبار کل پروژه تکمیل می شود.

مهندس شبانی همچنین به تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آسفالت قطعه اول جاده خیر ساز دیگ اشکان در محور جدید خنج - جهرم اشاره کرد که عملیات آسفالت ریزی آن در حال انجام است ، ساخت محور جدید خنج - جهرم نیز فاصله این دو شهرستان را به نصف کاهش می دهد .

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان افزود: احداث این دو پروژه مهم می تواند خنج را از بن بست کنونی خارج سازد.

به گفته وی ، ۳۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل گردنه زنگویه در مسیر خنج - علامردشت - گله دار اختصاص داده شده و برای تعریض بخشی از جاده باغان - کورده نیز اعتبار لازم تامین شده است ، کم عرض بودن این جاده پر رفت و آمد بطور مستمر موجب بروز حوادث مختلف جاده ای شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...