آمار فوتی کرونا در استان همدان برای سیزدهمین روز متوالی صفر است


آمار فوتی کرونا در استان همدان برای سیزدهمین روز متوالی صفر است

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در این استان برای سیزدهمین روز متوالی صفر است.

«علیرضا توقیری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۳۳۹ نفر است.

وی اظهار داشت: همچنین با شناسایی ۲۱ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۱۴۰ نفر رسید.

توقیری ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۲۲۶ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: در این مدت ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۶۵۵ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۸۵ هزار و ۲۰۴ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، شهرستان های اسدآباد، بهار، ملایر، رزن و درگزین در وضعیت آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی