برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال/ پاکدل: سال دشواری در پیش داریم اما به دنبال موفقیت هستیم


برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال/ پاکدل: سال دشواری در پیش داریم اما به دنبال موفقیت هستیم

نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون، نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا و با دستور جلسه بررسی‌های برنامه‌های فدراسیون در سال جاری برگزار شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از آغاز سال جاری اظهار کرد: از ابتدا سال برنامه‌های فدراسیون هندبال به صورت فشرده‌ای دنبال شد و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی دختران نوجوانان ایران در قهرمانی آسیا، شاهد قهرمانی تیم‌های ملی هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران بودیم.

وی افزود: خوشبختانه میزبانی شایسته ایران از مسابقات قهرمانی آسیا بسیار مورد توجه فدراسیون هندبال آسیا (AHF) قرار گرفت و قطعا در آینده نزدیک شاهد میزبانی‌های بین‌المللی بیشتری در ایران خواهیم بود. یکی دیگر از نکات قابل توجه در میزبانی ایران از مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ایجاد ذهنیت بسیار خوب از هندبال ایران بود که سبب شد راه برای میزبانی‌های بین‌المللی بعدی ایران باز شود.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به سال پر ترافیک 1401 برای هندبال ایران اشاره کرد و گفت: در سال جاری تراکم برنامه‌ها و اعزام‌های پرتعداد سبب شده تا کار بسیار دشواری را داشته باشیم، با این حال تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا تمامی برنامه‌های فدراسیون به بهترین شکل دنبال شود و شاهد سربلندی ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم. البته حجم زیاد برنامه‌های فدراسیون در سال جاری سبب شده تا از نظر مالی نیز فشار زیادی به فدراسیون آورده شود و تامین هزینه‌های پیش رو از جمله اعزام‌های برون مرزی و تدارک برای حضور موفق تیم‌های ملی فشار مضاعفی را به فدراسیون وارد کرده است.

پاکدل در ادامه گزارشی از برگزاری لیگ برتر هندبال در دو بخش مردان و زنان را ارائه نمود و گفت: خوشبختانه لیگ برتر هندبال ایران مردان و زنان ایران در فصلی که گذراندیم به خوبی دنبال شد و با برگزاری مراسم اختتامیه ویژه پرونده این رقابت‌ها بسته شد و بلافاصله برنامه‌ریزی برای لیگ برتر فصل آینده انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: لیگ برتر هندبال ایران در سال‌های اخیر رو به پیشرفت بوده و شاهد ارتقای کیفیت این رقابت‌ها هستیم. تمامی تلاش ما در فدراسیون هندبال برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت‌تر رقابت‌های لیگ برتر است و امیدواریم در فصل پیش رو نیز لیگی پویا و جذاب را شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان خاطر نشان کرد: همه ما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا هندبال ایران پیشرفت کند و در این مسیر باید تمام توان خود را به کار ببندیم. امیدواریم مسیر توسعه و پیشرفتی که برای هندبال ایران شکل گرفته با سرعت هرچه بیشتر دنبال شود و در سال جاری نیز شاهد شنیدن خبرهای خوبی از هندبال ایران باشیم.

در نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال خزانه‌دار فدراسیون نیز گزارشی از اقدامات مالی صورت گرفته را قرائت نمود و دیگر اعضا به بیان و طرح نظرات خود پرداختند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان، سید رضا مهدوی، مهدی امینی، میترا نوری، مهدی خان‌بابایی، مرضیه دهقان، ضرغام علیجانی و روح‌الله اکرمی‌نیا اعضای حاضر در این نشست بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز