نهنگ‌ها علی‌رغم ریزش بازار به انباشت بیت کوین ادامه می دهند


نهنگ‌ها علی‌رغم ریزش بازار به انباشت بیت کوین ادامه می دهند

بیت کوین به لحاظ تکنیکال در شرایط خوبی قرار ندارد و سردرگمی در میان خریداران و فروشندگان مشهود است.بااین‌وجود، جالب است که خریداران بزرگ و نهادی همچنان به خرید و انباشت گسترده بیت کوین ادامه می‌دهند. ویلیام کلمنته به‌عنوان یکی از چهره‌های بارز دنیای ارزهای دیجیتال هم به این موضوع اشاره می‌کند. او در این رابطه می‌گوید که فعالان بازار در حال...

ویلیام کلمنته به‌عنوان یکی از چهره‌های بارز دنیای ارزهای دیجیتال هم به این موضوع اشاره می‌کند. او در این رابطه می‌گوید که فعالان بازار در حال خرید و نگهداری بیت کوین با نرخ بی‌سابقه‌ای هستند. میزان خروجی صرافی‌ها به نرخی رسیده که تنها ۳ بار در تاریخ بیت کوین اتفاق افتاده است.

از طرفی هم داده‌های پلتفرم تحلیلی کریپتوکوانت نشان می‌دهد که خروج بیت کوین از صرافی‌ها شدت گرفته است. به‌طوری‌که در یک جریان خروجی بیش از 30 هزار واحد بیت کوین با ارزش بیش از 1/21 میلیارد دلار تنها از صرافی کوین‌بیس خارج شده است. این ذخیره بیت کوین به‌احتمال زیاد توسط سرمایه‌گذاران نهادی در معاملات فرابورس خریداری شده و برخی از آنها به کیف پول‌های سرد انتقال داده شده‌اند.

صندوق سرمایه‌گذاری مایکرو استراتژی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های بیت کوین، صرف‌نظر از قیمت به طور پیوسته در حال خرید بیت کوین است.

مایکرو استراتژی به همراه زیر مجموعه‌های خود در حال حاضر ۱۲۹۲۱۸ واحد بیت کوین دارد. هزینه خرید هر کوین به طور متوسط برابر با ۳۰۷۰۰ دلار بوده و مجموعاً ۳/۹۷ میلیارد دلار بابت خرید ذخایر بیت کوین مایکرو استراتژی هزینه شده است.

رمزینکس بستری مطمئن برای خرید بیت کوین

خرید بیت کوین می‌تواند مثل آب خوردن باشد. البته بستگی دارد که از کجا خرید کنید. برای این کار باید صرفاً در یک صرافی ارز دیجیتال مانند رمزینکس (Ramzinex.com) ثبت‌نام کنید. بعد در یک بازار معاملاتی همتا به همتا بدون واسطه به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله خرید یا فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس با داشتن بزرگ‌ترین بازار معاملاتی از نظر حجم و قرار دادن بیش از 100 رمزارز برتر در دسترس کاربران، با تکیه بر تخصص و تجربه چندساله، پلتفرمی همه چیز تمام با سادگی و امنیت حداکثری و کارمزدهای حداقلی است.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...