ویدیوی کامل مصاحبه جنجالی مدیر عامل ایران خودرو در شبکه افق


ویدیوی کامل مصاحبه جنجالی مدیر عامل ایران خودرو در شبکه افق

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) مدیر عامل ایران خودرو طی مصاحبه‌ای در شبکه افق با اعلام اینکه علیه خودروسازان فضاسازی وجود دارد با انتقاد شدید مجری برنامه مواجه شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل این مصاحبه را مشاهده کنید. مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی فرامتن شبکه افق در خصوص شرایط فعلی...

مدیر عامل ایران خودرو طی مصاحبه‌ای در شبکه افق با اعلام اینکه علیه خودروسازان فضاسازی وجود دارد با انتقاد شدید مجری برنامه مواجه شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل این مصاحبه را مشاهده کنید.

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی فرامتن شبکه افق در خصوص شرایط فعلی صنعت خودرو صحبت کرد و گفت صنعت خودروسازی ایران بسیار پیشرفته است و حدود شش شرکت دانش بنیان از جمله جتکو در توسعه محصولات این شرکت خودروسازی نقش دارند.

ویدیوی مصاحبه جنجالی مدیر عامل ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود با اشاره به اینکه خودروهای ایرانی با قیمت بالایی به بازار عرضه نمی‌شوند گفت در واقع ایران خودرو نیز همانند سایپا محصولات خود را با زیان تولید و به بازار می‌کند. گفتنی است علی شیدایی، عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا اخیرا مدعی شد این شرکت به ازای تولید هر خودرو حدود ۷۰ میلیون تومان ضرر می‌کند.

گفته‌های مدیرعامل ایران خودرو با واکنش مجری برنامه همراه شد، اما خطیبی در پاسخ به انتقادهای مطرح شده گفت علیه صنعت خودروسازی ایران فضاسازی وجود دارد و برخی انتقادها به دلیل عدم آگاهی افراد است.

مجری برنامه نیز در واکنش به گفته‌های خطیبی عنوان کرد کی دارد فضاسازی می‌کند؟ مگر رهبری هم از کیفیت خودروها انتقاد نکردند؟ پلیس و کارشناسان و مردم دارند فضاسازی می‌کنند فقط شما خودروسازان به حق‌اید؟!

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!