گلباران ملی‌پوشان این‌بار به دست خاتون؛/ سپاهان دربی حیثیتی فوتبال زنان را برنده شد


گلباران ملی‌پوشان این‌بار به دست خاتون؛/ سپاهان دربی حیثیتی فوتبال زنان را برنده شد

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی مدعیان به پایان رسید تا کماکان رقابت جذاب آن‌ها بر کسب عنوان قهرمانی ادامه داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز در شرایطی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با انجام 5 مسابقه پیگیری شد که تیم مدعی شهرداری سیرجان با قرعه استراحت مواجه بود و با توجه به کناره‌گیری سارگل بوشهر، به سه امتیاز انضباطی دست پیدا کرد تا شاگردان جهان‌نجاتی 50 امتیازی شوند و موقعیت خود در رتبه دوم جدول را حفظ کنند.

تیم صدرنشین خاتون بم در یک بازی یک‌طرفه برابر ملی‌پوشان شهرکرد، حریف خود را گلباران کرد و با نتیجه جالب‌توجه 14-0 شاگردان مرضیه جعفری به پیروزی رسیدند تا با 52 امتیاز صدر جدول را کماکان در اختیار داشته باشند؛ نکته ویژه عبور گل‌های زده خاتون بم از عدد 100 بود و آن‌ها برتری پرگل در خانه به رکورد 101 گل زده در فصل جاری لیگ فوتبال زنان رسیدند.

در حساس‌ترین مسابقه هفته، سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با گل دقایق پایانی فاطمه پسندیده به پیروزی رسید تا طلایی‌پوشان با 47 امتیاز در کورس رقابت برای قهرمانی باقی بمانند. آن‌ها هفته آینده در ورزشگاه صفائیه اصفهان بایستی از تیم صدرنشین خاتون بم در دوئلی سرنوشت‌ساز و حساس میزبانی کنند.

در دیگر دیدارهای هفته، ملوان در خانه با 4 گل از سد کیان نیشابور گذشت؛ همیاری ارومیه و پالایش گاز ایلام به تساوی بدون گل رضایت دادند و هیات فوتبال البرز در سنندج مقابل زارع باتری به برتری 2-1 دست پیدا کرد.

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان:

شهرداری سیرجان 3-0 سارگل بوشهر (برتری انضباطی)
خاتون بم 14-0 ملی‌پوشان شهرکرد
ذوب‌آهن اصفهان 0-1 سپاهان اصفهان
همیاری ارومیه 0-0 پالایش گاز ایلام
زارع باتری سنندج 1-2 هیات فوتبال البرز
ملوان بندرانزلی 4-0 کیان نیشابور

گلباران ملی‌پوشان این‌بار به دست خاتون؛/ سپاهان دربی حیثیتی فوتبال زنان را برنده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن