250 تن آرد به خبازان زاهدانی اختصاص یافت


250 تن آرد به خبازان زاهدانی اختصاص یافت

زاهدان-ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: 250 تن آرد به تعدادی از نانوایان در سطح شهر زاهدان به منظور افزایش ساعت پخت اختصاص یافت.

غلامعلی گنجعلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تقریبا بالغ بر ۲۵۰ تن به سهمیه آرد خبازی ها که به صورت مجتمع نان تولید می کنند و توان پخت نان تا ساعت ۱۰ شب را دارند افزایش داده شده است.

وی گفت: آرد هیچ خبازی حتی یک گرم کسر نشده‌ و تمام خبازان در سطح استان طبق روال گذشته سهمیه خود را دریافت می کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان افزود: این سهمیه آرد باهدف کاسته شدن صفوف نانواییها و سهمیه ۲۵۰ تنی به ۴۸ واحد خبازی اختصاص یافته تا بتوانیم صف های نانوایان را کاهش دهیم.

وی افزود: به هیچ عنوان قیمت نان گران نخواهد شد و مردم دغدغه گرانی را نداشته باشند، اما به نحوه ساعت پخت نانوایان اتحادیه صنف خبازان موظف به تعیین ساعت پخت بر اساس نوع سهمیه و مکان جغرافیایی که خبازی واقع شده تعیین و بایستی ابلاغ کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نباید نوسانی در زمینه آرد و نان ایجاد شود و در مساله نان با کسی تعارف نداریم، گفت: با هرگونه تخلفی در زمینه عرضه نان به‌ صورت جدی برخورد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای تأمین نان مردم به وجود آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام