سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن: فوتبال زنان ایران به خوبی دیده نمی شود


سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن:  فوتبال زنان ایران به خوبی دیده نمی شود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: برای اولین‌بار قرار بود این دیدار توسط صفحه مجازی باشگاه ذوب‌آهن پخش زنده داشته باشد اما از سوی سازمان لیگ اجازه داده نشد و این در حالی است که فوتبال زنان ایران هنوز به خوبی دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سمیه شهبازی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل همشهری خود سپاهان در خصوص لغو پخش زنده این دیدار از صفحه مجازی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: من نمی‌دانم حضور تصویربردار مرد چه اشکالی دارد و قرار بود برای اولین‌بار پخش زنده داشته باشیم که متاسفانه گفته شد که از سوی سازمان لیگ لغو شده است.

وی در خصوص اهمیت پوشش رسانه‌ای فوتبال زنان خاطرنشان کرد: سطح فوتبال بانوان هنوز مشخص نیست و خوب دیده نمی‌شود و حضور رسانه‌ها و همچنین پخش زنده دیدارها به پیشرفت فوتبال ما کمک بسیاری خواهد کرد.

شهبازی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر کاهش حملات بازیکنان و درصد مالکیت توپ این تیم در نیمه دوم نسبت به نیمه اول توضیح داد: فوتبال بازی ۱۱ نفره است و اگر یک نفر در ترکیب به وظیفه خود به خوبی عمل نکند و تمرکز خود را از دست بدهد باعث بهم ریختگی و کاهش تمرکز کل تیم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و باتوجه به تعداد مصدومان و محرومانی که داشتیم باعث شد تا به ناچار تغییراتی را در ترکیب اعمال کنیم.
وی ادامه داد: تا دقیقه ۸۵ دفاع منسجمی داشتیم و متاسفانه در لحظاتی تمرکز خود را از دست دادیم و باعث شد سپاهان به گل برسد.
در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان کشور، شهرآورد دو تیم اصفهانی حاضر در لیگ فوتبال بانوان با برتری ۱ بر صفر سپاهان به پایان رسید.
یکی از حواشی دیدنی در این دیدار، حضور تماشاگران دو تیم بود که تعداد آن‌ها نشان می‌داد که نسبت به دیدارهای گذشته، حضور هواداران فوتبال زنان در ورزشگاه با افزایش رو به رو بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر