سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان : روی کاغذ شانس قهرمانی داریم


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان : روی کاغذ شانس قهرمانی داریم

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: امسال نتایج بدی نگرفتیم و روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی داریم اما حریفان ما در بازی‌های باقی‌مانده به مصاف تیم‌های ضعیف‌تر می‌روند و این باعث افزایش شانس آن‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیان محمودی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: تیم ذوب‌آهن ریسک کمتری داشت ما چندین‌بار به دروازه آن‌ها فشار وارد کردیم اما بدون برنامه بود و چند باز هم به تیر دروازه اصابت کرد.

وی‌ در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر به ثمر رسیدن تک گل پیروزی بخش این تیم توسط بازیکن کم سن و کم‌ تجربه این تیم ، خاطرنشان کرد: این بازیکن (فاطمه پسندیده )در اول فصل که به تیم اضافه شد نگران عملکرد خود در کنار بازیکنان باتجربه تیم بود اما پیشرفت او به حدی بود که تاکنون تقریبا در همه بازی‌ها حضور داشته است.
وی ادامه داد: پسندیده به خاطر سن کمی که دارد معمولا در بازی بیشتر پاس کاری می‌کند اما امروز به او گفتم در هر موقعیت که می‌تواند شوت بزند و امروز حساس‌ترین گل را به ثمر رساند.

وی در پایان با اشاره به حساسیت بازی هفته آینده تیمش اضافه کرد: در هفته آینده مقابل بم بازی می‌کنیم که حساسیت بالایی دارد و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.
روز چهارشنبه و در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان کشور، شهرآورد اصفهان به میزبانی ذوب‌آهن با پیروزی ۱ بر صفر سپاهان به پایان رسید.
تک گل پیروزی بخش طلایی پوشان در این دیدار را فاطمه پسندیده در دقیقه۸۵ بازی به ثمر رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد