امام‌جمعه مهریز، همکاری مردم در اجرای کامل طرح اصلاح یارانه‌ها را خواستار شد


امام‌جمعه مهریز، همکاری مردم در اجرای کامل طرح اصلاح یارانه‌ها را خواستار شد

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: همکاری مردم با دولت در اجرای کامل طرح مردمی‌سازی و اصلاح یارانه‌ها برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور بسیار تعیین‌کننده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی چهارشنبه‌شب در همایش جمعی از نخبگان و فرهنگیان شهرستان افزود: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها برای کمک به اقتصاد و مبارزه با فساد و رانت ضروری و همکاری بیشتر مردم را نیاز دارد.

وی با قدردانی از تمامی افرادی که با دولت در برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همکاری دارند ادامه داد: اصلاح و ایجاد تحول اقتصادی جزو برنامه‌های محوری دولت و نظام است .

امام‌جمعه مهریز بیان کرد: برای انجام هر کاری همیاری مردم با مسئولان جزو اصول اساسی است و قطعا در اجرای اصلاح اقتصادی بزرگ شاهد این همدلی و همکاری خواهیم بود.

محی‌الدینی به اهمیت و جایگاه فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و یادآور شد: تکریم معلمان و ارتقای منزلت اجتماعی آنها باید همواره مدنظر مردم و مسئولان باشد.

وی به اهمیت اجرای طرح‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس و تربیت دینی دانش‌آموزان در کنار پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و همکاری فرهنگیان را خواستار شد.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه هیچ امری به اندازه اهمیت تعلیم و تربیت نیست و تکریم فرهنگیان و رسیدگی به وضعیت آنها باید به جد پیگیری و اقدام شود از تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان که در کنار مسئولان برای توسعه کشور و حل نیازها و مطالبات مردم و جامعه اسلامی تلاش دارند قدردانی کرد.

همچنین سید کاظم حسینی مدواری مدیر آموزش و پرورش مهریز از همکاری مسئولان با این مجموعه در شهرستان در یکسال گذشته قدردانی کرد تداوم آن را در سال‌جاری خواستار شد.

در پایان این مراسم با لوح سپاس و هدایایی از تعدادی از فرهنگیان و نخبگان شهرستان تجلیل شد.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۱۳ هزار دانش‌آموز، ۱۰۷ مدرسه و یک هزار و ۲۰۰ معلم شاغل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط