دادستان بیرجند: با هرگونه گرانفروشی و احتکار برخورد جدی می‌شود


دادستان بیرجند: با هرگونه گرانفروشی و احتکار برخورد جدی می‌شود

بیرجند - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت حمایت از اقتصاد و معیشت مردم با هرگونه گرانفروشی و احتکار با جدیت برخورد و محل تخلف پلمب می‌شود.

حجت‌الاسلام علی نسایی‌ زهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تاکید دادستان کل کشور و در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها که دولت شروع کرده، دادستان‌ها در کنار سازمان تعزیرات حکومتی از هیچ اقدامی برای برخورد با تخلفات احتمالی چشم‌پوشی نخواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی در ۲۰۰ شهر کشور شعبه ندارد با درخواست مدیران کل تعزیرات تمام قد در مقابله با احتکار و گرانفروشی خواهیم ایستاد.

دادستان بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی مزین به مردمانی نجیب و متدین است تصریح کرد: این گونه تخلفات نسبت به سایر مناطق کشور در استان ناچیز است اما با همان مقدار کم هم باید مقابله موثر و بازدارنده صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کمترین مشکل را در این زمینه داریم اظهار داشت: با توجه به ذخیره‌سازی مناسب و اینکه خراسان جنوبی تولیدکننده بسیاری از کالاهای اساسی است حتی با وجود محدودیت‌ها نیز بازار به‌راحتی مدیریت خواهد شد در حالی که این وضعیت در کمتر جایی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام نسایی زهان گفت: مردم و کاسبان این استان همواره در زمینه کسب و کار الگو بوده‌اند که قابل تقدیر است اما تخلف به میزان کم هم زیبنده این استان نیست و باید با جدیت برخورد قانونی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...