iOS 15.5 منتشر شد | لیست امکانات جدید سیستم عامل اپل


iOS 15.5 منتشر شد | لیست امکانات جدید سیستم عامل اپل

شرکت اپل سرانجانم نسخه بروزرسانی جدیدی برای سیستم عامل 15 خود منتشر کرد. در ادامه به لیستی از ویژگی های جدید در این بروزرسانی می پردازیم. اپل روز دوشنبه iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را پس از انتشار بیلد RC در هفته گذشته برای دسترسی عمومی منتشر کرد. این به روز رسانی تغییرات قابل توجهی […]

اپل روز دوشنبه iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را پس از انتشار بیلد RC در هفته گذشته برای دسترسی عمومی منتشر کرد. این به روز رسانی تغییرات قابل توجهی را برای دستگاه های شما اعمال نمی کند، اما برنامه Apple Cash و Podcasts را بهبود می بخشد.

ویژگی های جدید iOS 15.5

در بروزرسانی جدید اپل، ارسال و درخواست پول از والت apple cash آسانتر شده و چند آیتم جدید به کیف پول الکترونیکی اپل اضافه شده است. اضافه شدن یک ویژگی جدید برای افزایش ذخیره سازی آیفون و رفع باگ در homekit از دیگر ارتقاهای این پچ محسوب می شود.

در به روزرسانی جدید ios 15 شاهد پشتیبانی از برنامه هایی با خرید خارجی به نام های Bancomat و Bancontact در Apple Pay هستیم. در این بروزرسانی، دسترسی به موقعیت مکانی عکس های خاطره انگیز مسدود شده که البته می توانید دوباره این امکان را از طریف تنظیمات برگردانید. به نظر می رسد این بروزرسانی، آخرین تغییرات اپل قبل از انتشار iOS 16 در رویداد WWDC 2022 باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت