استمرار و گسترش کمک مومنانه بدون همراهی ائمه جماعات و بچه‌های مسجد غیرممکن بود


استمرار و گسترش کمک مومنانه بدون همراهی ائمه جماعات و بچه‌های مسجد غیرممکن بود

سرگرد محمودی با بیان اینکه مسجدی‌ها در شناسایی و کمک به محرومان موفق عمل کرده‌اند، گفت: استمرار و گسترش کمک مومنانه بدون همراهی ائمه جماعات و بچه‌های مسجد غیرممکن بود.

سرگرد «سید ابراهیم محمودی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دشمن یک بار دیگر به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی به بهانه موضوع اصلاح توزیع یارانه ها است، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت در حال انجام کارهای بزرگ در حوزه اقتصادی است و همه باید از دولت حمایت کنند، بنابراین وظیفه همه از جمله اهالی مساجد و در راس آنان، ائمه جماعات است که نسبت به توطئه‌ دشمن در قضیه اخیر روشنگری کنند به ویژه اینکه برخی از خودی ها ناخواسته و به خاطر نداشتن بصیرت، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی سپاه تهران بزرگ افزود: وظیفه مهم ما در کنار ابن روشنگری، شناسایی خانواده های نیازمند و کمک به آنان است که اهالی مساجد در این زمینه خوب کار کرده اند.

وی اضافه کرد: استمرار کمک مومنانه طی دو سال اخیر و با وجود همه التهابات اقتصادی و گرانی برخی از اجناس، بدون همت عزیزان مسجدی و خیران و مدیریت خوب این موضوع از سوی نواحی و حوزه های مقاومت بسیج غیر ممکن بود.

سرگرد محمودی خاطرنشان کرد: ما در ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی تقریبا هر چند روز یک بار رزمایش بزرگ کمک مومنانه را در مساجد منطقه ۱۱ تهران برگزار می کنیم و خیلی خوشحال هستیم که برخی از مساجد ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی سپاه تهران بزرگ، همچون مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هر ماه بیش از ۲۰۰ بسته ارزاق و گاهی هدایای نقدی و پوشاک میان نیازمندان توزیع می کنند. نقش بچه های مسجد در تداوم این روند بسیار مهم و انکار ناشدنی است.

استمرار و گسترش کمک مومنانه بدون همراهی ائمه جماعات و بچه‌های مسجد غیرممکن بود

یادآور می شود، شانزدهمین نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد حضرت صاحب الزمان علیه السلام و خیریه کریم اهل بیت علیهم السلام این خانه خدا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و سخنرانی سرگرد محمودی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی سپاه تهران بزرگ، انجام شد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود