تغییر اجباری ساغلام؛ تمیروف در ارنج یحیی/ ترکیب احتمالی تراکتور و پرسپولیس در جدال حساس


تغییر اجباری ساغلام؛ تمیروف در ارنج یحیی/ ترکیب احتمالی تراکتور و پرسپولیس در جدال حساس

پرسپولیس برای اینکه جایگاه خود در‌ رتبه دوم را هم از دست ندهد، چشم به امتیازات جدال با تراکتور در تبریز دوخته است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از اینکه قهرمانی از دست رفت و سرخ‌پوشان شکست تلخی را مقابل سپاهان تجربه کردند، بدترین اتفاق در مسیر آنها می‌تواند از دست رفتن جایگاه دومی و سپردن آن به شاگردان محرم نویدکیا محسوب شود. اتفاقی که در صورت از دست رفتن امتیاز برابر تراکتور و کسب امتیاز سپاهان مقابل شهرخودرو قعرنشین شکل خواهد گرفت.

یحیی گل‌محمدی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته گذشته تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده که مهم‌ترین آن درون دروازه است و از آن سو ارطغرل ساغلام احتمالا با یک تغییر پای به زمین خواهد گذاشت.

وحید امیری، عیسی آل کثیر، فرشاد فرجی، محمد شریفی ‌و سیدجلال حسینی هم لیست بلند بالای مصدومان این تیم در جدال حساس با تراکتور محسوب می‌شوند تا شرایط همچنان علیه یحیی گل‌محمدی برای چینش نفرات مدنظرش در جدال با تراکتور باشد و تراکتور نیز برای این بازی ابوالفضل رزاق‌پور را در اختیار ندارد.

* خط دروازه؛ اخباری و گوهری به دنبال کلین‌شیت

پرسپولیس: احمد گوهری بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در جدال با تراکتور‌ وظیفه سنگینی را پیش روی خود داشته باشد. گلر تازه وارد پرسپولیس کار سختی مقابل خط هجومی تراکتور خواهد داشت؛ تیمی که در منطقه خطر و سقوط قرار گرفته و به دنبال امتیاز در جدال خانگی خود خواهد بود.

تراکتور: در درون دروازه تراکتور محمدرضا اخباری حضور دارد که در بازی با ذوب آهن عملکرد درخشانی را از خود نشان داد و با سیو فوق العاده دقیقه 90+7 مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و حالا در دیدار حساس برابر پرسپولیس، ماموریت بسته نگه داشتن دروازه را پیش روی خود می‌بیند.

تغییر اجباری ساغلام؛ تمیروف در ارنج یحیی/ ترکیب احتمالی تراکتور و پرسپولیس در جدال حساس


* خط دفاعی؛ خروج سیدجلال، ساغلام و ترکیب همیشگی

پرسپولیس: سعید آقایی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی و رامین رضاییان چهار بازیکن دفاعی پرسپولیس در جدال با تراکتور‌ هستند. آقایی که در دیدار قبلی به دلیل مصدومیت تنها دقایقی کوتاه فرصت بازی به دست آورد، احتمالا مقابل تیمی که در آن چهره شد از ابتدا به بازی گرفته شود و باید دید اینبار چه نمایشی خواهد داشت. انگیزه‌های این مدافع چپ پا مقابل تراکتور کاملا مشخص است و باید در انتظار یک روز متفاوت و با روحیه از وی‌ در تقابل با تی‌تی‌ها بود. علیرضا ابراهیمی هم در مصدومیت کاپیتان این تیم فرصت حضور در ترکیب اصلی را کسب کرده و در کنار علی نعمتی که این روزها ماشین گلزنی پرسپولیس شده به دنبال حفظ دروازه این تیم خواهند بود. رامین رضاییان نیز که با انگیزه قهرمانی با پرسپولیس از قطر دل کنده بود، ناامیدتر از قبل کار را دنبال می‌کند و البته امیدوار است عملکرد فردی خودش را در بعد از سه پاس گلی که داده، ارتقا بخشد.

تراکتور: در سوی دیگر زمین، ساغلام دوباره ترکیب سه دفاع مرکزی به همراه دو وینگ بک را انتخاب کرده و قرار است با ترکیب هادی محمدی، تیاگو فریرا و آرش قادری پای به میدان بگذارد. نکته جالب اینکه زوونیمیر سولدو نیز تراکتور را با این سیستم وارد زمین می‌کرد و حالا ساغلام هم چنین ترکیبی را برای تیمش برگزیده است. در سمت چپ باتوجه به محرومیت ابوالفضل رزاق‌پور، محمد مسلمی‌پور در ترکیب اصلی بازی می‌کند و در سمت راست آقاجانپور حضور خواهد داشت.

* خط میانی؛ نبرد باتجربه‌ها در وسط زمین

پرسپولیس: کمال کامیابی‌نیا ، میلاد سرلک، مهدی ترابی و امید عالیشاه نیز خط میانی پرسپولیس مقابل تراکتور را شکل می‌دهند. احسان پهلوان از ترکیب خارج شده تا عالیشاه با بازوبند کاپیتانی مقابل تیمی که دوران سخت و پرماجرایی را برای پشت سر گذاشتن سربازی دنبال کرده بود، قرار گیرد. کامیابی‌نیا که همیشه تقابل‌های ویژه‌ای برابر تراکتور داشته در این بازی هم به دنبال این است تا در کنار ترابی، ابتکار عمل را در خط میانی به‌دست بگیرند و با دست پر از تبریز خارج شوند.

تراکتور: ترکیب سه نفره خط هافبک تراکتور با سه بازیکن باتجربه این تیم مهدی کیانی، شاهین ثاقبی و سامان نریمان جهان تکمیل خواهد شد. البته احتمال دارد ثاقبی از ترکیب خارج شود اما نکته مهم این است که سعید واسعی و اکبر ایمانی هنوز به مرز آمادگی برای حضور در ترکیب اصلی نرسیده‌اند.

* خط حمله؛ انگیزه گلزنی در مقابل شایعات نقل و انتقالاتی

پرسپولیس: علی‌رغم انتقاداتی که از مهاجم ازبکستانی پرسپولیس می‌شود یحیی گل‌محمدی باز هم از شرزود تمیروف دل نکنده و همانند دیدارهای قبلی به‌عنوان مهاجم فیکس تیم فرصت حضور در ترکیب اصلی را به‌دست آورده است. او در کنار خود اینبار حامد پاکدل را می‌بیند و باید دید با این بازیکن برای دستیابی به گل همکاری خواهد داشت یا همچنان به دنبال این است تا آقای شوت بدون هدف پرسپولیس لقب گیرد.

تراکتور: تیم تراکتور اما دو مهاجم گلزن به نام محمد عباس‌زاده و پیمان بابایی را در اختیار دارد که البته بابایی این فصل عملکرد چندان خوبی نداشته است. عباس‌زاده با سابقه بازی در پرسپولیس، گزینه خطرناک خط حمله محسوب می‌شود و بابایی هم به نظر در فهرست نقل و انتقالاتی یحیی جای دارد و باید دید چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

تغییر اجباری ساغلام؛ تمیروف در ارنج یحیی/ ترکیب احتمالی تراکتور و پرسپولیس در جدال حساس


دیدار دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ و در استادیوم یادگار امام برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
احمد گوهری
علی نعمتی
رامین رضاییان
سعید آقایی
علیرضا ابراهیمی
کمال کامیابی‌نیا
امید عالیشاه
مهدی ترابی
میلاد سرلک
شرزود تمیروف
حامد پاکدل

ترکیب احتمالی تراکتور:
محمدرضا اخباری
تیاگو فریرا
آرش قادری
هادی محمدی
محمد مسلمی‌پور
محمد آقاجانپور
مهدی کیانی
سامان نریمان‌جهان
شاهین ثاقبی
محمد عباس‌زاده
پیمان بابایی

به نظر شما ترکیب پرسپولیس و تراکتور مناسب است؟ ترکیب ایده‌آل خودتان را برای ما کامنت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی