فرماندار خاش: اقلام تنظیم بازار مورد نیاز مردم در حال توزیع است


فرماندار خاش: اقلام تنظیم بازار مورد نیاز مردم در حال توزیع است

زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: کمبودی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد و بزودی برخی اقلام تنظیم بازار مانند روغن خوراکی با هدف کاهش قیمت‌ها و بالا بردن توان خرید مردم وارد چرخه توزیع خواهد شد.

صاحب گل صالحی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز عرضه کالاهای اساسی خاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فروشگاه های بزرگ مانند رفاه، شهروند، افق کوروش و اتکا در کنار سایر مراکز عمده توزیع کالاهای اساسی و مرغ و تخم مرغ خریدهای لازم را انجام داده اند و از امروز به تدریج کار توزیع روغن و گوشت قرمز، تخم مرغ و مرغ، برنج و مواد لبنی آغاز شده است.
وی اظهارداشت: نگاه دولت در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تامین اقلام مورد نیاز مردم بوده که با قیمت و کیفیت مناسب در بازار عرضه می شود.
فرماندار خاش ادامه داد: در مبحث کنترل قیمت‌ها و پایش بازار و برخورد قاطع با متخلفان هیچ گونه ضعف و کوتاهی مسوولان دست اندرکار قابل پذیرش نیست و قطعا خود ما نیز در کنار اعضای ستاد تنظیم بازار هستیم و به صورت میدانی و سرزده عملکرد واحدهای صنفی را زیرذره بین قرار داده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
وی بیان کرد: نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای خبازی و مراکز عرضه گوشت مرغ و تخم مرغ، مواد لبنی، گوشت قرمز، روغن و برنج مورد تاکید بوده و تلاش همه دستگاهها باید بر این باشد که شاهد گرانی و کمبودی در بازار نباشیم و با محتکران برخورد جدی صورت گیرد.
صالحی اظهارداشت: امروز به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار از فروشگاه‌های بزرگ و مراکز عمده تامین گوشت مرغ و کالاهای اساسی و نحوه تامین و توزیع کالاها بازدیدی داشتیم و بر اهمیت و ضرورت درج وکنترل قیمت‌ها و نظارت‌های میدانی و فراوانی کالاها تاکید شده است.
وی گفت: طی ۱۰ روز اخیر یک‌هزار و ۱۷۰ مورد بازرسی از سوی ستاد تنظیم بازار خاش از اصناف انجام و برای ۷۸ واحد پرونده تخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور تشکیل و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی ۱۵۷ میلیون ریال محکوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی