تعزیرات گلستان امسال 30 محتکر کالاهای اساسی را جریمه کرد


تعزیرات گلستان امسال 30 محتکر کالاهای اساسی را جریمه کرد

گرگان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 محتکر کالاهای اساسی در این استان به پرداخت 14 میلیارد و 624 میلیون ریال جزای نقدی، پرداخت در حق صندوق دولت محکوم شدند.

تقی حسام روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از آزادسازی قیمت‌ها و تغییر در شیوه پرداخت یارانه‌ها در دولت سیزدهم و ایجاد هماهنگی در خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد بهبود فضای کسب و کار و برای پیشگیری از نابسامانی در بازار عرضه و تقاضا، برخورد قاطع با تخلفات محتکرین کالاهای اساسی در دستور کار گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی نظارتی استان در حال انجام است.

حسام گفت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نظارت بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی یکی از اهداف بازرسی گشت‌های مشترک است که این گشت‌های مشترک و مقابله با احتکار شدت یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ضمن تاکید بر برخورد جدی و قانونی با متخلفین، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی گرانفروشی، احتکار، جابجائی کالا بصورت غبر متعارف و موارد مشابه مراتب را به صورت حضوری و یا از طریق تلفن ۱۳۵و سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!