معاون فرماندار همدان: نظارت بر نانوایی‌ها با تشویق فعالان و برخورد با متخلفان ادامه دارد


معاون فرماندار همدان: نظارت بر نانوایی‌ها با تشویق فعالان و برخورد با متخلفان ادامه دارد

همدان_ایرنا_ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: نظارت بر روند فعالیت و عملکرد واحدهای نانوایی این شهرستان در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها با محوریت تشویق واحدهای خدوم و فعال و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان، به صورت جدی و با افزایش تیم‌های بازرسی و نظارتی همچنان ادامه دارد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری همدان، علی اکبر سلطانی راد در جریان بازدید از واحدهای نانوایی شهر همدان، افزود: هیچ تغییری در قیمت نان و آرد یارانه ای برای نانوایی نداریم که البته افزایش قیمت آرد در بخش صنف و صنعت موجب برخی خام فروشی های غیر مجاز آرد و یا کم کاری و ایجاد صف و همچنین عدم رعایت ساعت کاری را در نانوایی ها شده است.

وی با اشاره به افزایش ساعات کار تعدادی از نانوایی های معابر اصلی و پرجمعیت شهر برای جبران این کم کاری، اظهار داشت: گشت های مشترک غله، اتحادیه نانوایان و جهاد کشاورزی شهرستان همچنان بر فعالیت واحدهای نانوایی برای پیشگیری از بروز هرگونه تخلف با جدیت و قوت بیشتر ادامه دارد.

به گفته وی، در جریان بازدیدهای انجام شده، متصدیان هشت واحد نانوایی در شهرستان همدان به دلیل فعالیت مستمر، قانونمند و تلاش برای رفاه حال مردم با دریافت هدایایی نقدی، تشویق شدند.

معاون فرماندار همدان: نظارت بر نانوایی‌ها با تشویق فعالان و برخورد با متخلفان ادامه دارد

سلطانی راد همچنین از برخورد قانونی با نانوایی های متخلف در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: هرگونه اقدام در زمینه کاهش ساعت کاری و یا فروش آرد تخلف محسوب شده و با واحدهای نانوایی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

معاون فرماندار همدان از عموم شهروندان خواست مشاهده هر گونه تخلف در زمینه فروش و جابجایی آرد و یا عدم رعایت ساعت کاری را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ برای پیگیری و اقدام قانونی گزارش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری