25 پروژه ورزشی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد


25 پروژه ورزشی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افتتاح و بهره‌برداری 25 طرح ورزشی تا 2 سال آینده در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ۲۵ پروژه ورزشی در نقاط مختلف این استان در حال احداث است، گفت: تلاش می‌شود بیش از ۱۰ طرح ورزشی امسال و مابقی نیز سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی افزود: تالار وزنه‌برداری شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد، چمن مصنوعی پوریای ولی خلخال، سالن ورزشی روستاهای لعمه دشت، اندبیل و طولش شهرستان خلخال از جمله پروژه‌های ورزشی است که امسال در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در استان بیان کرد: عدم وجود سالن تخصصی بانوان در اردبیل یکی از نیازهای اصلی است که امیدواریم هر چه زودتر نسبت به احداث سالن ویژه ورزشی برای بانوان اقدام شود.

انوشیروانی اظهار کرد: تکمیل و راه اندازی سالن طبقاتی رزمی، سالن اسکیت، تکمیل زورخانه خلخال، سالن ورزشی سرپوشیده شهرستان‌های گرمی و پارس‌آباد و همچنین تعمیر، بهسازی و مرمت مجموعه ورزشی شهرستان نمین از دیگر اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

وی همچنین از تشکیل صندوق خیرین ورزش‌یار در استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: هدف از تشکیل این صندوق علاوه بر ساماندهی کمک‌های خیرین ورزش یار، استفاده از آن در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان ورزشی استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال هنرمندان به منظور جمع‌آوری کمک مالی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی ادامه داد: با برگزاری این مسابقات چهار میلیارد ریال جمع آوری و زمینه آزادی ۲۴ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان فراهم شد.

انوشیروانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری خیرین ورزشی و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکنون ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا و چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و تهیدستان استان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه همگانی کردن ورزش یکی دیگر از اولویت های متولیان ورزش استان است، افزود: البته این به معنی بی توجهی به ورزش قهرمانی نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل احیا و رشد و توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، توزیع بسته‌های ورزشی در مناطق محروم استان، تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی و شرکت در جام ملی پرچم را از دیگر اقدامات مهم اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز